rødhette* Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Svigermor skal være barnevakt på lørdag, og tenkte at lillegutt skulle få litt mm på flaske også, og ikke bare mme. Når han får mme, pleier han spise ca 150 ml. Noen som vet hvor mye mm han trenger da, når han skal få det i stedet?
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Nei det finnes ingen mal eller "normal" for hvor mye de trenger i forhold til mme'en. Det blir bare å tømme også får hun toppe med mme om det trengs:)
rødhette* Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2007 Cluet er at jeg har fryst ned mme, og lurer på hvor mye jeg skal ta opp til tining... hehe
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Eller har du fryst ned mm som skal tines? Hihi... Dersom han pleier å spise 150 ml mme ville jeg satset på 200 mm, den er tynnere i konsistensen og lettere fordøyelig, samt at den smaker bedre... Så det går nok såpass mye mer, og dersom ikke alt går så er det jo bedre med litt for mye enn for lite?
rødhette* Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2007 ehm, ja.... gikk litt fort i svingene der. Noen som vet hvor mye en "isbit" med mm tilsvarer i mengde? (i sånne isbitposer)
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Hehe, isbit med mm ja, aaaaner ikke, men er det ikke ca 10-20 ml i dem? Kommer an på hvilke du har, de fra rimi er større en kiwi sine osv:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå