Silje's mamma Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Jeg startet med cerazette for ca 14 dager siden. Det står i pakningsvedlegget at det kan oppstå noe blødninger. (sånn restmens på en måte). Men hos meg sildrer det=/ Ikke bokstavelig talt, men det kommer bra med blod, og noe koagler. Må bruke bind eller tampong. Fødte for to måneder siden, så renselsen er over vil jeg tro. Er vel ikke tante rød som er tilbake allerede? Fullammer jo snuppa! Noen med samme erfaring? isåfall, hvor lenge blødde dere? Takker for svar:)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Jeg brukte cerazette, men måtte gi meg etter 3,5mnd med nesten konstante blødninger. Fullammet snuppa, men fikk mensen tilbake etter 6uker. Hos meg kom det også mye... Gikk tilbake til "normal" mens da jeg sluttet! (en gang i mnd, fremfor HVER dag i mnd)
SpiseLise Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Varte i tre uker:-/ Kom etter ca 14 dager hos meg også. Men nå går jeg på fjerde måneden, og har sluppet unna siden! Og det er bare helt kjempegreit, hehe:-)
BettyBoob Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 gikk på de i 3 mnd, da gadd jeg ikke å blø mer. Så enkel var den saken!
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Gikk på dem i 3 mnd jeg også... Hadde mensen 3 ganger i mnd'en, og noen ganger blødde jeg noe heeelt sinnsykt! Ikke rart jeg var godt svimmel til tider! :-O Dritt piller
SpiseLise Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Uff da... Skjønner nå at jeg har vært av de heldige! Synes de er helt supre, bortsett fra at jeg lurer på om jeg kan gi dem skylden for at jeg er litt ekstra sinnatagg for tiden. Er mye mindre som skal til før jeg blir sint, men det kan jo skyldes 1000 andre ting også.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Jeg gikk på dem i litt over en mnd.. hadde da masse vann i kroppen og følte meg ike bra.. slutta og ble bra igjen..
Bellen^2 Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har også gått på de i 14 dager (fødte for 8 uker siden) og har hatt blødninger hele veien. Nå virker det som jeg har fått mensen, midt i pillebrettet. Jeg har lovet meg selv å prøve de i hvert fall en måned, men fortsetter jeg å blø så slutter jeg etter det. Vi kunne tenke oss en til om ikke altfor lenge og da hadde det vært greit å slippe spiral (har jeg hørt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå