Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 min tro på en Gud, ble sterkere når min søster tok selvmord. mange æ vet om snur ryggen til gud når noe slikt skjer. slutter å tro. hun var ett fantastisk menneske som fikk oppleve så mye vondt i livet sitt, at hun bare rett å slett ikke klarte mer. hun har d fint nå. å d var kanskje med hjelp fra gud at hun fikk sitt hvilested. æ savne ho hver dag, men vet at æ kan be til gud, å vite at hun også får høre at æ elske ho. æ velge å være anonym fordi æ har ikke lyst at folk skal vite at æ har en søster som har tatt livet sitt. har hatt så mye ubehagelige tilbakemeldinger på d.
Klikk Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Så tøff du er Jeg er helt sikkert på at søsteren din har fått hvile i grønne enger som det heter... Stå på videre! Herren velsigne deg og bevare deg, Herren la sitt ansikt lyse over deg, og være deg nådig. herren løfte sitt åsyn på deg, og gi deg fred! Følte for å lyse velsignelsen, er litt vanskelig her.. Hehe... en må jo prøve så godt en kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå