Gå til innhold

flere som ikke ruller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 6 måneder ruller ikke enda. Hverken fra rygg eller mage. Begynner å bli litt bekymret når jeg ser at ALLE andre ruller og kryper. Her ligger hun helt i ro på teppet sitt. Har prøvd å vise henne hvordan det skal gjøres,men hun tar ikke poenget. Noen fler???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ruller ikke enda snuppa mi heller. Lagt seg over på siden lenge,men men.

Da vet jeg hvor jeg har henne;O)

Skrevet

Det er sikkert ikke noe å bekymre seg over, mini rulla bare plutselig uten forvarsel så det skjer nok snart :-)

Skrevet

Min er 7,5 mnd og plutselig i går fant han ut at han skulle rulle fra rygg til mage.

Han begynte ikke å rulle fra mage til rygg før han var 7 mnd ( gjorde det noen ganger før, men det var nok uhell), men det er sjeldent han gjør det. Tror ikke han helt skjønner vitsen :)

Det er ingenting å bekymre seg for, det er ikke alle babyer som gjør det i det hele tatt :)

Skrevet

Min sønn er 7 mnd i disse dager, og han snur seg ikke bevisst, Er "flaks" de gangene han kommer rundt. Iallfall fra rygg til mage.

Jeg har også følt det sånn at han er litt treg. Mange jeg vet om som snudde seg når de var 3, 4 mnd. Men de er jo alle forskjellige. De snur seg nok etterhvert. Vi er jo heldige som foreløpig slipper å passe på hele tiden så de ikke drar alt ut av hyllene. :)

Skrevet

gutten min på 11,5 mnd har sluttet å rulle fra rygg til mage hvis han ligger på flatt gulv. Han blir bare liggendes og blir sinna. Gjør ikke en gang forsøk på å snu seg, selv om han vil! Ser helt latterlig ut :) Trodde liksom at når de først kunne det (er jo mange mnd siden han begynte med det) så glemte de det ikke! rar liten pjokk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...