juni baby Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 hei. Jeg ha vært så bekymret for att jeg ikke kjente noe liv. Men nå er jeg i uke 25 å kjenner den lille sparker hver dag og ofte. så til alle dere som ikke ha kjent no sparkene ennå: DI KOMMER IKKE VÆR REDD
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Det tok lng tid for meg også og kjenne noe liv i magen, jeg sa hele tiden at jeg komer ikke til å kjenne noe. Men de siste par ukene har jeg kjent så mye hele tiden, døgnet rundt. Jeg er i uke 25 nå.
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Kjenner dere mest nederst i magen da? Jeg kjenner det mest der. Både ser det utenpå magen og kjenner det godt.
Dragemor Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Gratulerer... Gelder meg massse til jeg kjenner noe:)
Mamma&LilleKrølle Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Oi, rart så forskjellige vi er da ja. Og jeg skjønner godt dere blir litt bekymra når dere kjenner de første sparkene så sent. Her starta det i uke 17, og fra og med uke 18 så både så vi og kjente sparkene fra frøkna utenpå magen. (er 27+0 og har nå kjent det ganske lenge da.) Kos dere i tiden fremover da! Det er så koselig å se og kjenne h*n romstrere der inne=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå