Gjest Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Min kjøre mann blir 27 på lørdag, noen som har en god gaveidè? Kan jo legge til at jeg ikke har vunnet i lotto denne uken heller så fint om det ikke er sånn svindyrt:p
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 God mat, vin, frukt, masse stearinlys.............musikk...
Molait Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 å så kult. Har du kjøremann. Det vil jeg og ha! Kaller det sjåfør herr jeg bor da. sorry ass, _kunne_ bare ikke dy meg;)
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Ja, joda, sånt blir det jo alltid, men har litt lyst til å kjøpe gave også
SpiseLise Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Hei "Tilba";-) Hehe... Er vanskelig siden jeg ikke vet hva han liker og sånt, men her er noen forslag: Klær Bok Film CD En fin cognac Et fotoalbum som forteller fra dere møttes og til i dag (det har jeg så lyst til å lage, men samboeren min er verdens minst romantiske person, og hadde sikkert trodd det var en tullegave;-) Bake en kake:-) Elektrisk duppedings, feks handsfree, mp3-spiller eller barbermaskin Abonnement på et blad han liker Parfyme Billetter til en konsert, fotballkamp eller noe annet han liker Tenke tenke... Nei, der var det tomt gitt!
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Haha, oki, går litt fort i svingene innimellom:p kjÆre mann:) Hehe... Men han fungerer godt som taxi også asså! Spiselise; Ooo, det var jammen lista si, der har jeg dekket både ham og pappa! (som har bursdag på mandag) Fotoalbumet hadde vært kjempemorsomt, men jeg har ikke noe å lage det med:( Vi har ikke vært sammen så lenge og vi har iallefall ikke vært flinke til å ta bilder. Hehe... Men det er notert, så kan jeg gjøre det når vi er blitt litt eldre. Kanskje til 30 årsdagen?! Da er vesla stor nok til å hjelpe også Tror det blir billetter jeg, kom på det når du nevnte det at det er jo MC messe neste helg! Og billettene til Metallica er lagt ut, så en av de to:) Og til pappa så tror jeg det blir en fin cognac og en god sigar, han er veldig glad i det men har ikke hatt så god råd i det siste:) Så tusen takk:)
SpiseLise Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Fint å kunne hjelpe:-) Kos dere på lørdag!
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 Det skal vi, gleder meg sånn til å dulle litt ekstra med ham, det har han fortjent! Takk igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå