dritgrei hei hei! Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Jeg går rett og slett og legger meg jeg. Vi snakkes kanskje i morgen, i alle fall vi phantomet min venn! Vi andre sees på lørdag, det blir fint! med eller uten støvler ........ ;-) klem klem klem
♥Snulder Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Du er så flink til å komme deg i køya tidlig du! Jeg synes jeg er knakende god hvis jeg entrer puta bare litt over midnatt! Sov godt!
Karomamma Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Natta på seg, du dritgrei. Sove godt og ikke gruble for mye Vi sees på lørdag, det skal bli fint serru serru! Jeg skal stryke og se på TV litt, jeg... Og ja, jeg skal stryke sengetøy, he he he...
dritgrei hei hei! Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2007 åååååååååååååååååååååååååå tar du våre stryke ting også???
ettbarnsmammaen Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 God natt, god natt!!! Håper jeg kommer meg i seng før midnatt, jeg også. Tok opp "Kos og kaos" på video på mandag, så jeg skal se det først. :-)
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 nattinatt til deg ;o) blir vel oppe en del lengre jeg da.syke unger,og mamma.yeh,her er det som det bruker i feriene =0) sov godt og drøm søtt
Gummelillan Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Natta, vennen! Ønsker deg virkelig god tur i morgen. Gleder meg til å se deg på lørdag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå