Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Mannen min har så tjukk sæd, og den var ikke slik før. Før var den tyntflytende nesten som vann. Nå er den mere lik seig masse. Noen som vet hvorfor. Endrer sæden seg ettersom mannen blir eldre?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 hvis en puler for lite blir sæden tjukk, hvis en puler mye er den tynnere. Dersom du suger ham hver dag i en uke vil nok merke sæden bli tynnere og tynnere for hver dag !
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Stemmer, så hvis du vil at din mann skal ha tynnere sæd og ikke gidder å jobbe for det så be han runke jevnlig... Menne tror din mann liker bedre at du suger/runker han... Det hjelper!!!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Høres ikke ut som det var så dumt nei. Vi har sex 1 gang i mnd, og runke vil han ikke. Vi skal jo snart prøve på en spire til, men med den seige massen der kommer den jo ikke dit den skal. Da må jeg vel stå på hode i 2 dager etterpå. Får sette i gang jeg da! Siden han ikke vil det selv. Skal vi ha spire må vi vel prøve og sex mere en 1 gang i mnd også!
camilla^ Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Den kan nok også forandre seg litt med alder, og også kan den forandre seg etter hva man spiser. Drikker en mye cola, søtsaker og fastfood er det mindre sjangser for å bli gravid også ( om mannen spiser dette) var en artikkel jeg leste for noen år siden. Og de annbefalte å spise fastfood mindre enn en gang i uka, helst kutte det ut om en slet litt med å bli gravid. Men som de over sa, så blir den tykkere om en ikke får så ofte utløsning. Og er det en gang i mnd, så burde det kanskje gjøres noe med om dere ønsker den litt tynnere.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå