Gå til innhold

10 dager gammel, varm i hodet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bekymret mamma søker hjelp... Min lille 10 dager gamle datter har vært så varm i hodet i dag. Tempen hennes er helt normal, har målt den 2 ganger i løpet av dagen, men hun er varmere i hodet enn hun har vært tidligere...

Kan det bare skyldes at det er varmt i huset i dag, og at dette er hennes regulering...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker hun klam da? Har du kjent bak nakken? Kan jo hende at det bare er varmt til henne, og at du kan ta av litt klær. Så små regulerer ikke temperaturen selv så godt.

Skrevet

Sånn hadde min lille det også da han var mindre. Tror nok det ikke er noe å bekymre seg over. Hun har ikke feber, så d kan være at det er litt varmt i huset. Da vi fyrer i peisen kler vi ham nå nesten naken...Han er veldig varm av seg og svetter fort... d har han alltid gjort

Skrevet

Antar det er varmen i huset jeg også... sjekket akkurat og det er 26 grader i stua og på kjøkkenet... og på badet har vi det jo varmt pga lillesnuppa...

Hun er litt klam i nakken - så jeg har kledd av henne litt... men hun hadde jo bare en velurpysj på fra før... Likevel - vet jo at de er varme - så nå er det en tunn ullbody og småsokker som gjelder... får se om det hjelper..

Bekymret meg da hun lå inni magen, men det har jammen ikke blitt mindre bekymringer etter at hun kom ut gitt...

Skrevet

Oj, det var varmt ja!

Du merker feber ved at samtidig er hodet&nakken varm, mens hender og foetter er kalde. Da er det feber paa vei opp. Ikke la barnet ditt sove i saa varm temp, de skal helst sove under 20 grader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...