Mamma-K Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Noen som har en bæremeis å anbefale? Når begynte deres barn å sitte i bæremeis?
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Det er ikke en bæremeis men anbefaler Ergo selen jeg, den kan brukes til 36 kg eller noe sånt. Finnes på www.tettinntil.no (tror det er adressen..) Veldig god sele og kan brukes på mange forskjellige måter og fra nyfødt:)
Jaja3snart Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Det lurer jeg også på. Forresten har jeg hørt noen som anbefaler norrøna før bergans.
groma80 Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Vi har kjøpt Bergans junior beremeis. Har ikke begynt å bruke den enda da babyene må kunne sitte selv før man kan bruke beremeis. Men den virker god og behagelig, mange og lette innstillinger og så er det en ganske stor lomme under sittedelen hvor en kan få med seg litt om man går på tur alene. Ikke var den himla dyr heller, litt under 1000-lappen.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 vurderte frem og tilbake, men Bergans ble det her. Norrøna er høyere og smalere, men det der er jo en smakssans. Første tur i går, likte seg supert- er nesten 8 mnd, så beg i det små. Han kan ikke sitte selv enda
Kæmma og trultene Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Vi har en vi fikk til jul, husker ikke merket men det er ikke norrøna eller bergans. Mamma ble anbefalt den i sportsbutikk, den er helt enkel med "tak" og et par lommer. Har ikke brukt den ute enda, men prøvd den inne og hun satt fint i den. Hun er 9 mnd og sitter selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå