mamsen og ML+litenimagen Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 vi er allerede 3 jenter som skal møtes på national kl 13. tenkte vi skulle dra på peppes som vanlig. kjempe hyggelig hvis flere vil være med:)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Neineinei...skulle jo gi beskjed til ei eller anna her om når neste treff er, men nå har jeg glømt hvem det var!!!o.O Håper det står på msn-loggen min! Men jeg er ledig da (hvis ikke sykehuset ringer), så jeg kan komme hvis jeg ikke er for kvalm!:-)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 i morgen allerede? det gikk fort =) vi skal prøve å få det til, kommer litt an på timeplanen til sambo =)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2007 vibeke, yolanda og meg. husker ikke nicket dems, så hyggelig at flere vil:)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2007 kanskje det var jessie?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Vi skal til legen i morgen kl 13 så vi kan desverre ikke,men kan vi ikke sette opp et treff til uke? Onsdag eller noe?
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2007 det var synd lisa! jeg kan ikke på onsdag, skal møte barselgruppen.
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 Jaja, tenkt en stund på å kanskje bli med... MEN, noen må jo på skolen og på den tiden av dagen... Så kos dere...
SuperJessie <3 Skrevet 2. mars 2007 #10 Skrevet 2. mars 2007 nei det vakke jessie..men må gjerne si fra til meg og fikk ikke med meg før nå, dessverre..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 2. mars 2007 #11 Skrevet 2. mars 2007 Var Sunniva Marie, og jeg sa i fra til henne...kan si i fra til deg også neste gang!:-) Men jeg presterte selvsagt å lese litt feil her i går, og trodde alt hadde blitt utsatt til onsdag! Men jeg var kvalm i dag, så hadde ikke kommet meg til byen uansett!
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. mars 2007 du får bli med neste gang da jessie:) vi prøver å møte hverandre regelmessig, ca en gang i uken, ofte på fredager.
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #13 Skrevet 3. mars 2007 Tror jeg har lyst til å bli med en gang, jeg... MEN, da bør det helst være etter skoletid hvis det skal være mulig=D hehe...
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #14 Skrevet 5. mars 2007 åååå vi ville jo hvertfall ha vært med da dritt å være uten telefon å internett så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå