Gå til innhold

Hurra, jeg har slutta å røyke!!:))))))))))))))))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er litt vemodig også, jeg har jo hatt en "trofast" venn i over 23 år, men gud såååååååå deilig det er også. Nå lukter det plutselig noe av nyvasket tøy, mat smaker ikke som det gjorde før(smaker mer) og mer til. Alt dette er jo helt supert:)) Kan ikke huske siste jeg følte meg sååå flink, en deilig følse*hehe*

Min siste røyk ble tatt fredag 9 februar, så til fredagen har jeg hvert ikke røyker i 3 uker *hurra!!*

Nå er det bare å håpe at det er røyken som har gjort at jeg ikke har blitt gravid......*er lov å håpe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er den flinkeste!!! Gratulerer med en tilværelse som ikke-røyker!;o)

NÅ ble jeg "misunnelig" nå.....jeg vil også være flink!:-(

Hva er hemmeligheten? Hva gjorde du? Bare bestemte deg......og var super-standhaftig? Leste boka "endelig-ikke-røyker"? Eller har du noen andre gode tips? Hehe......samme hva du gjorde, egentlig.....så lenge du klarte det.......men jeg vil også!;o)

Pleier stort sett å få til det jeg bestemmer meg for.....har alltid hatt det mamma så fint kalte "jern-vilje"....men dette slutte-å-røyke-prosjektet klarer jeg ikke engang å bestemme meg for å prøve!?! Fornuften og motivasjonen taper stort i forhold til..........hva da??? Hrmpf!!!

Og du skal se "belønningen" blir en spire......DET hadde vært noe, det!!!;o)

Skrevet

Grattis Bente !

Nå har du vært skikkelig flink !

Livet som ikke røyker er deilig,ikke sant ?

Jeg synes selv overgangen var stor når jeg slutta...C":)

Skrevet

Så bra!!!!

Det hjelper helt sikkert å slutte å røyke.

Skrevet

Gratulerer, Bente!

Jeg har akkurat selv helt sluttet å røyke, og er så stolt og fornøyd.

Nå har vi fått en triveligere hybel, så snart flytter det vel noen inn. ;-)

Skrevet

Så flink du er Bente!

Du har all grunn til å være fornøyd med deg selv.

Helt sikker på at spiren din kommer nå, føler det på meg=)

Klem

Skrevet

Kjære Bente - gratulerer som ex-røyker - jeg er utrolig stolt av deg!

Selv sluttet jeg med å røyke for over fem år siden (tenk at det er så lenge siden...hmmm) - og priser meg lykkelig for at jeg tok det valget!

Som du selv sier er det litt som å miste en god venn - princepakka var jo med over alt - men husk at røyken egentlig er en fiende du nå har fått kontroll på :-)

Hver røykfrie dag er en seier - og tro meg når jeg sier det; det vil komme en dag hvor du ikke savner denne "vennen" - og det skjer fortere enn du aner!

Og du skal se at en liten spire blir bonus og premie til deg som er så flink! Nok ngang - GRATULERER!

Klemmm fra Nille ex-røyker

Skrevet

Hurra for deg bente - det var super flott! Jeg er skikkelig imponert; røyker ikke selv men er full av beundring for de som klarer å slutte; det krever virkelig vilje. Skjønner også at det på en eller anne måte også er en "sorg", men du er jo allerede begynt å nyte alle fordelene ved å være uten røyk. Nå tenker jeg også det blit MYE mer attraktiv for leieboeren å flytte inn i magen!

Skrevet

Så flott Bente!

Dette står det respekt av! Håper den andre "prøvinga" også lykkes snart nå! Du fortjener en STOR premie!

Skrevet

Gratulerer..kjempeflink er du..

Masse klemmer:)

Skrevet

Titter innom her og må bare gratulerer jeg også!!!!!

Det ER utrolig deilig å bli ikke røyker. Jeg sluttet selv for 7 år siden.

Skrevet

Jøss det må jeg si. Så flott da Bente. Det er jo like greit å slutte før du blir gravid enn å måtte "tvangsslutte" når spiren sitter. Kanskje det er dette som skal til for at spiren sitter også. Godt jobba Bente.

klem fra

Skrevet

Gratulerer Bente!!!!

Er helt sikke på at dette er veldig positivt for fruktbarheten i tillegg til resten av helsen din:-)

Masse lykke til -håper spiren sitter snart!!

Skrevet

Saa flott...sluttet selv for 1 1/2 aar siden. Hvis du skulle falle for fristelsen saa les boken "endelig ikke royker" av Allen Carr, den fikk meg til aa stumpe royken.. Lykke til :-)

Skrevet

Gratulerer- så flink du er !!

Du skal se at du i tillegg til helsegevinsten får en etterlengtet "bonus"

:-)) !!!!!!!!!!!

Skrevet

Tusen takk jenter:) Ja, jeg føler meg ganske så flink også...hehe.

Nå i kveld har jeg hvert såååååååååååååå sugen på røyk, er nummeret før jeg driter i penger, hud, hår, negler og helse å tenner en røyk. Jeg har nemlig over 4 kartonger ligganes i skapet i boden. Så nå har jeg bestemt meg for å legge meg, så fristelsen ikke blir for stor.

God helg jentene "mine":)))

Skrevet

Men kjære deg da Bente. Du må gi bort de kartongene du har liggende i boden. Ellers ber du jo om å sprekke. Aner ikke noe om hva røykesug er, men vet at å ha sjokolade liggende når man ikke skal spise det er jo helt håpløst. Sjokoladen har faktisk føtter og går ut av skapet selv faktisk. Kan tenke meg at det er lignende egenskaper hos røyken. Jeg sier kast dem eller gi dem bort for du trenger dem ikke likevell. Drit i hva de kostet. Det er til ditt eget beste vennnen !!!!!!

klem fra

Skrevet

Hurra for deg da. Husk at en sprekk er ikke noe annet enn en sprekk ikke fortsettelsen på et liv som røyker.

Jeg har selv sluttet noen ganger, tre ganger pga graviditet og en gang utenom det. Den siste gangen klarte jeg det, og har nå vært røykfri i 5,5 år. Jeg klarte det denne gangen tror jeg først og fremst pga mindre festing som jo som kjent fører til masse røyking. Dessuten så har jeg denne gangen ikke hatt den vanvittige sjalusien til de " heldiggrisene" som kunne røyke.

Skrevet

Jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet; GRATULERER! Nå blir miljøet mye bedre for en liten spire og alle rundt deg. Jeg har ikke røyket selv, men har hørt fra de som har sluttet at det er VERDENS VANSKELIGSTE TING Å GJENNOMFØRE! Hurra for deg, bente69!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...