۰•●☆Mrs.B☆●•۰venter nr 3! Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 jeg er 12+1 nå, og det vises godt at jeg er gravid, greia er at alle rundt meg ser ut til å ha en mening om magen min, og alle synes at jeg er så utrolig stor for å være 12 uker på vei, det ligger et bilde ut på nicket mitt, er jeg SÅÅÅ stor,?? får høre hele tiden at jeg kommer til å bli enorm ,men det er da vel individuelt, det kan vel være at magen stagnerer og holder seg sånn en stund ??Trenger vel ikke å legge på med 30 kg selv om magen er på god vei? har forresten ikke lagt på med et gram enda( har spydd en god del da må det sies) hva tror dere? klem =9
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Ikke noe bilde på profilen din da Ligger d under våre album kanskje? Forøvrig er d jo slett ikke sikkert magen blir stooooor etterhvert. Og er du tynn fra før popper den jo gjerne fortere ut, siden d ikke er noe som skjuler den. Ikke bry deg om kommentarene, de er sikkert ikke vondt ment. Jeg hadde d omvendt, er 23+2 nå, og omsider begynner d å anes at jeg er gravid
Phiphi Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Hei, hei for det første så trenger det ikke bety noen ting at du er stor tidlig, for det er som oftest luft og dårlig fordøyelse blandet med en forvirret, hormonell kropp! Jeg tror ikke du blir noe større en normalt senere selv om du føler deg stor nå! Jeg har gått opp 0,5 kg som ikke er mye og er gravid i uke 17,5. Og jeg har fått veldig stor mage nå, synes jeg hvertfall.. Men har jo ikke lagt på meg, så jeg tror vi er normale!
۰•●☆Mrs.B☆●•۰venter nr 3! Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2007 oi.....så forresten nå at bilder ligger på MrsB
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Det ser ut som du bare har fått en fin liten mage, du e jo ikke stor i det heile tatt!
MissPhun Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Fin mage, og nei jeg syntes ikke du ser stor ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå