Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har ennå ikke fortalt til så mange at jeg er gravid. Noen få på jobben vet det, men ikke sjefen. Er 15+ 5, så det er jo ikke noe "farlig" om det sprer seg, men jeg får meg ikke til å ta ordene i munnen liksom. Det har vært litt synlig i det siste, så jeg prøver å gå med klær som skjuler det litt, er jo egentlig tett det altså, skjønner jo det:) Men nå i kveld er magen meeega stor!!!! Må nok bekjenne mine synder snart nå, for det begynner å bli temmelig tydelig hva jeg drev med i november:) hehe, synes magen er større om kvelden, sikkert pga matinntaket?? Er det fler som synes det?
@nne p@ l@nne Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Ja jeg også føler meg større på kvelden, er nesten like langt som deg. Var så dum og veie meg etter middag i dag også (pleier alltid å gjøre det på morgenen) så nå sitter jeg kun med et glass vann foran meg og gruer meg til vekta hos legen til fredag.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Jeg er like langt som deg, og synes også magen er veeldig stor om kvelden.. Tror mye av det er luft da, men synes det er like rart hver gang jeg ser meg i speilet.. Er liksom ikke meg )
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 akkuratt det samme her! hadde og litt mage når eg va like langt på vei som du, men bare sånn at di som visste d konne se det. Men den forandret seg mye fra dag t dag... Noen dager va eg liksom mer oppblåst enn andre.. Syns og det va vanskelig å si "eg e gravid" hvertfall t di på jobben, følte liksom at det ikke va noe rett tidspunkt... Må bare si det, sa sprer det seg fooort!
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 men for min del så gikk det ikke mangen dagene fra "nesten ikke mage" til plutselig "gravid mage"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå