Bægge dætern Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 nå har jeg vimset rundt på dib og snust litt her og der, reaksjonene har svingt fra latter til forferdelse og irritasjon.......noen ganger har jeg nesten blitt litt tungsindig av lesningen, men her inne virker det definitivt hyggelig, ærlig og fornuftig. her ville jeg spurt om jeg lurte på noe og lest svarene med interesse......... har ikke alltid tid til å være på nett, men blir lett engasjert og revet med når noe opptar meg, som barns ve og vel feks..... er og nysgjerrig nok til å sjekke om ting jeg har lest/sagt går videre og derfor er jeg her i kveld......lurer jo på om deg som har en atpåklatt har kommet no nermere svar i dagmammaspørsmålet....... vel, vel skjønnte at mange her kjenner hverandre og syns det var på plass med en presentasjon : )) vi snakkes!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Hei og velkommen inn til oss. Jeg trodde også at alle her kjente hverandre in real life. Men det gjør de ikke, de er blitt kjent her. Endel har vært på treff og da blir man jo litt kjent, selv har jeg vært på et treff. Men kan ikke si jeg kjenner de av den grunn. Men når man henger her inne tidlig og sent så blir man jo kjent... Ellers så er vel denne siden den beste på dib. Nettopp fordi man aldri blir møtt med " hvem ere du trur du er `a..."-holdning. Her gråtes det, vi ler, vi diskuterer, vi er sure osv. uten noe problem. Så igjen, velkommen inn i varmen og som vi sier: lett å komme inn, umulig å komme ut.
♥Snulder Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Heisann! Jo da! Her er vi ganske så snille og greie!
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 heisann =) her inne er verdens beste sted å være,det skriver jeg under på. så kos deg du også ;o) å ang dagmammajobben....er i tenkeboksen ennå jeg.men har spurt litt her og der,for å få alle svara jeg søker.tror kanskje jeg sier ja,men da for noen mnd.er ikke noe jeg vinner på i lengda.annet enn at jeg sliter meg ut.for helsa mi er ikke den sterkeste,og så er jeg typen som styrer på til jeg ligger der,hehe.men finner di andre alternativer,er det egentlig det beste for meg.bedre å være mormor fult ut,enn dønn sliten uten overskudd.såh,der fikk jeg det frem jo...yes !!
Maud Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Velkommen hit! Kjenner meg igjen i mismotet som kan vokse i meg når jeg leser inne på andre fora på DIB. Her er det fritt for fordomsfulle, enkle og ekle svar. Derfor er det godt å være her. Jeg kjenner mange her inne nokså godt, men kjenner dem bare her inne. Har ennå ikke møtt noen av disse flotte damene.
Karomamma Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Hei på deg! Kom inn, kom inn. Som tidligere sagt, lett å komme seg inn hit og vaaaanskelig å komme seg ut igjen Det kan sikkert virke som "alle sammen" kjenner hverandre og treffes til kaffeslabberas annenhver dag (det trodde jeg også i begynnelsen), men sånn er det ikke. Vi er bare greie med hverandre, rett og slett. Så det er bare å dibbe i vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå