Gå til innhold

Er han liten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når gutten vår var to veide han 11,5 kg og var 87cm... han har vært liten hele tiden, men har fulgt sin kurve. (han er mindre enn jenter på sin alder)

Skrevet

jenta vår var litt under 12 kg og 87 cm på toårskontrollen! har ligget over kurven helt til nå, som hun litter litt under! men det er helt normelt=)

Skrevet

Gutten min er 2 år og 2 mnd, han veier 11,5 kg og er 87,5 lang. En flott og aktiv gutt!!

Skrevet

liten?

Jeg?

Å nei, langt i fra!

Jeg fyller meg selv på kryss og på tvers!

Her er jenta på 2 75 cm og 9,3 kg:) Akkurat passelig!

Skrevet

Vet ikke hvor høy min gutt er, men han veier 12,2 kg. Han er 25 mnd. Ikke akkurat tykk, men sunn og frisk.

Skrevet

Nei, ifølge percentilskjemaet er gjennomsnittet for gutter på 2 år 88 cm og 12 kg så gutten din plasserer seg midt i skjemaet både på vekt og høyde.

Se percentilskjema her

http://www.ammetaka.no/Baby/percentil.php

Skrevet

Vært på 2 års kontroll idag. Og gutten vår er 12,9 kg og 90 cm lang...

Skrevet

Gutten min på 2 år er nesten 16 kg og 92 cm. Han var sånn som din gutt er nå da han var 1 år =)

De er ulike med andre ord.

Skrevet

Gutten min på 2 er 95 cm lang og 15 kg!

Skrevet

Synes ikke han er liten, jeg. Vi har ei jente på 2,5 år som er under vekstutredning fordi hun nå er 83cm lang.

Skrevet

på 2- årskontrollen var jenta mi 12,1 kg og 82,5 cm lang. Alltid vært liten av vekst... =)

Skrevet

Hmmmm syns ikke han er liten eg....

min gutt på 3 år (om 1 uke) er 95 cm og 12,6 kg....

lang slank gutt akrat lik pappen;)

Skrevet

Litt større enn min gutt på to år (86 cm og 12 kg) - og jeg syns han er akkurat passe og ser sunn og god ut. Kommer jo litt an på hvordan han vokser i forhold til sin egen kurve - det er jo det som er viktig, ikke hvordan han er i forhold til gjennomsnittet. Tobias har lagt endel under gjennomsnittet hele tiden - bortsett fra da han ble født - 3770g og 51 cm. Verken meg el samboer er spesielt store, og var ikke det som barn heller, så en må jo se på det også:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...