Utålmodig 8pp Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 forteller at jeg har byttet nick? Jeg hadde nybaktkone til nick før. Vi snakket litt på msn...tror det var før jul? Har fulgt med på deg. Men det ble mye kaos i livet mitt en periode. Godt å se at alt såg bra ut med deg forresten....
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 heia selvfølgelig husker jeg deg tror jeg har prøvd å skrive til deg på msn noen ganger og? har vært crazy tilstander her også. Mye rart de siste ukene. Hvordan går det forresten med deg? på tide med en oppdatering nå *se strengt på*
Utålmodig 8pp Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2007 Hehe oppdatering ja.... Brukt ei formue på el og g tester, uten resultat. Hadde el på valentine day og vi stod på som pokker hele den uken. Nå venter jeg ikke på tr! Har ikm i morgen. Har et håp men tror ikke det er noe. Kroppen er så rar om dagen: Hatt ktraftige mens murringer siden rett etter el. Puppene oppfører seg rett utidig. I rykk og napp strammer det seg i brystvortene innvendig og de er ømme. Kjempe ubehaglig!! Sur svie i korsryggen og kvalme byger uten oppkast, mn det kan være omgangssyken da:( Jeg er nok rar, men jeg har faktisk ikke lyst til å teste, tr kommer alltid 5 min etter neg test. Har heller ikke tester liggende. Tester muligens lørdag morgen om tr ikke er kommet...skal unne meg et glass vin til trøst da evt. Enn me dere??
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 oi oi oi. det høres jo virkelig bra ut dette da skjønner at du er reservert med tanken på det å teste. pleier å være dt jeg og, men så må jeg liksom bare ta en for å sjekke. og da blir det en test hver dag frem til tr dukker opp. er fan meg dyrt ja. har for første mnd på lenge IKKE bestilt tester fra billigtester. blir jo bare mer testing når man har 20 stk liggende og bare betalt 170 kr for dem. he he bestilte sånn el og g.test pakke fra babyklar.no jeg nå. el testene blir sterkere og sterkere for hver dag som går, så tror den er i annmarsj om 1-2 døgn egentlig. skal sexe litt ekstra for å få den til å komme raskere. haha har bursdag 4.mars jeg da, men lurer faktisk på om jeg skal holde meg helt uten alkohol frem til jeg skal teste. (14 mars med carina2, ikm er 16.02) vet at det ikke har noe å si, men med alle sa mine, så er jeg redd for at det har påvirkning uansett. hvis tr kommer denne pp, så er det ikke bare et glass på meg, men sikkert en hel kartong. hahaha prøv å ta deg en lang god dusj, og kjør på med varmt vann å brystene og ryggen. synes selv at det er den beste hjelpen som finnes :) må nok krysse fingrene for deg også nå ja hihi *skulle hatt minst 50 hender* da har jeg noen stk fingre tl hver og en her inne. haha
Utålmodig 8pp Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2007 Liker ikke testene fra billig tester jeg. Skal unne meg en cb til helga tenker jeg. MEN jeg er pms sint og det er et meget dårlig tegn??? Areola er ikke større og mørkere så....men da jeg fikk nr 1 kom det ikke endringer der før langt uti erindrer jeg. Men du altså....du har fått testet deg ja. Huff...men så må en prøve å tenke at ved sa er det kroppen selv som ordner opp...kanskje ikke noen gode trøsteor det da...men kroppene er unike så....også har dere ikke problemer med å bli gravide sammen da. Sikkert lurt å høre på legen din!! Skulle ønske jeg møtte en slik lege:-) Grattis med dagen på forskudd forresten. *klæmz*
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 du kan få låne legene mine?? de 3 jeg har brukt gjennom utredningsprossessen har alle vært helt utrolige på hver sin måte. har sluttet å kjøpe billigtester jeg også nå. bestemte meg sånn plutselig for det for en uke siden. heldigvis har vi ingen problemer med å bli gravide, og takk gud for at kroppen min hadde ordnet opp selv. tenker med gru på hvordan det hadde vært hvis det heller hadde endt i 4 ma senere ute i svangerskapet areola pleier visst ikke forandre seg så tidlig mener jeg å ha lest. det kommer nermere uke 6 en gang. synes du har en del symptomer jeg da. spes det der med at kroppen er rar. he he lov å rope ut når du har testet da?
Utålmodig 8pp Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2007 Hihihihihihi jeg går ikke stille i dørene om det klaffer nei!!! Men kommer tr kommer det bare et klynk....
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 nei nei nei. tr kommer ikke nå. har snakka MEGET strengt til denne tanta di, og hu lova at hun skulle holde seg vekke i en 10-12 mnd
Utålmodig 8pp Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2007 Gud så herlig du er...ja hadde det vært så enkelt hmmmm.....tenke tenke tenke......jaja det blir min tur en gang å. Forresten jeg har så lyst på den babyvogna på fremsiden til bim, den på babybest. Blir dårlig av å se på.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. februar 2007 #10 Skrevet 28. februar 2007 hahaha du og?? da får vi kjempe om den vurderte å melde meg inni gullsmokken for å kunne vinne den. haha hadde iallefall blitt babsjuk om den skulle stått fremme i stua. nå håper jeg vi kommer over til 1.tri sammen jeg da. selv om det kanskje, muligens ikke blir i mars mnd. må bare huske å røske med oss carina 2, dollypopp og alle de andre også
Utålmodig 8pp Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. februar 2007 Ja hele gjengen, ikke for å glemme barney!!!!!!!!!!!!! Vel vel...må prøve å ta en kveldspause herifra nå. I`ll be back..
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. februar 2007 #12 Skrevet 28. februar 2007 prøvde å komme på flere navn, men har raca så jævlig rundt på disse sidene i kveld at alt gikk i surr. lol skal ta meg en kveldspause selv jeg nå. er på tide å hoppe i loppekassa gitt *sambo får ikke lov til å klage på at han er trøtt* fysjameien! Du får ha en flott kveld videre da sove godt og drømme søtt. så snakes vi helt sikkert igjen. Koselig denne praten jo
Utålmodig 8pp Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. mars 2007 Da var håpet mitt ute denne pp.....tr kom på dagen:-(
Utålmodig 8pp Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 1. mars 2007 Tror jeg trekker meg ut aav bim for en periode etter i dag....å se alle som tester pos gjør meg litt deppa, rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå