Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Gutten vår er snart 14 mnd, men har kun to tenner, nede.. Ser eller kjenner ikke noe oppe,m en ser det kommer en til nede. Noen fler med få tenner i den aldern? Hva er "normalt" og skal vi ringa tannlegen eller noe? Blir litt bekymret her.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Hei. Tror nok ikke det er noe galt med sønnen din:) Det er utrolig stor forskjell fra unge til unge (som med alt annet). Noen får masse tennre tidlig, mens andre får ikke tenner før de er over året. Gutten min hadde 12 tenner da han var 11 mnd! Så jeg kan ikke akkurat si at han har lite tenner:) Hvis du er bekymret (noe jeg ikke tror det er grunn til), så kan du ta en telefon til tannlegen eller helsesøster. Men det er jo et positivt tegn at han har fått to tenner:) De plopper sikkert opp på en gang resten tenker jeg:D
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 min gutt er 13 mnd og har 4 oppe og 4 nede... har venta i flere måneder på neste tann, men ser ikke noe... har lurt litt på hva som er vanlig jeg åsså. Tror ikke han er unormal eller noe, men artig å vite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå