Gå til innhold

skulle ønske man ble sprek av hjernetrim :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

dager fylt av dype tanker... herre min hatt så mye som settes i gang, av det som sies her, og av ting som snakkes om og ting jeg leser.... oi oi oi .... blir litt sliten jeg av dette, men det er fint altså - jeg blir glad, men jammen er det mye som må fordyes og sorteres....

Men jeg gleder meg til ¨åren og sommeren, jeg gleder meg til lørdag og jeg gleder meg til bryllup... et år fylt av store dager.....

Jeg tror man blir tenkesara av å være småbarnsmor... jeg føler at filteret ikke er så finmasket som det burde være.... jeg suger til meg alt, og får en vanvittig opprydningssjau i etterkant... slitsomt men lærerikt og utfordrende - til syvende og sist håper jeg det til og med positiv utvikling og sikkerhet.

hmmmm

hvorfor sier jeg alt dette.... jeg vet ikke helt, mne det er jo her jeg opplever mye av det som surrer i hodet så da....

:-)

ha en fin kveld jenter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er korrekturlesingsresultatet av innlegget over ;-)

1. .... mye som må fordøyes

2. .... jeg gleder meg til våren

3. .... til syvende og sist håper jeg dettil og med vil føre til positiv utvikling og sikkerhet.

4. men

he he he....

:-)

Skrevet

Det er vel en av dine aller beste sider - det å dele med oss andre de tankene som surrer i hodet. Jeg kjenner meg igjen. Jeg bruker tid på å lese og reflektere rundt det jeg leser her inne og føler av og til at det går rundt for meg etterpå. Men så er det så flott også da. Inspirerende, utvider perspektivene mine, får meg til å bli glad og kanskje litt klokere :-)

Skrevet

også et mellomrom det på punkt. nr 3

ha ha ha ha ha

Skrevet

det der med klokere håper jeg også på....

;-)

Skrevet

Du vet å si det du, Dritsmart! *smiler*

Men det å tenke og reflektere er jo bare en mulighet for utvikling...Så hvorfor ikke få impulsene på et sted der det er stor takhøyde...

Selv har jeg stått i malingsrus og grublet...om det med sannhet og om å åpne seg..

Plutselig kom jeg til å tenke på hvor viktig det er med sannhet og ektehet i det man gjør, og kom på at jeg vet om en dame som driver som terapeut, der hun gir råd om samliv og konfliktløsning, som jeg med sikkerhet vet ikke lever som hun "predikerer", og som har en sannhetsnorm som er langt unna den f.eks jeg lever etter...

Da er det vel bedre å søke råd og dele tanker med mennesker man vet snakker ut fra seg selv, ikke som "ekspert" med mulig lav moral...

Skrevet

sant nok phantomet, men å tenke sammen med andre tenkere krever en form for nakenhet .... det er nok det som gjør at jeg bruker så mye energi på å fordøye, og på å sortere.

Det er vanskelig å leve etter det man selv prediker - dritvanskelig, og vi sliter vel med det alle og enhver, for vi vet jo hvordan ting bør være i en perfekt verden, og kanskje er det av og til lettere å se andres behov enn sine egne.......................................................

Jeg liker det som sagt godt, men jeg blir sliten av at hjertet og hjernen på kort tid får mye å bryne seg på, da er det fint å få slenge seg ned som en slapp klut sammen med dem som setter prosessen i gang...

rart forum dette her.... deilig i grunn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...