Gå til innhold

Når og hvor skal dere føde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt nyskjerrig på hvem alle dere andre er som også venter små i april.Selv er jeg 28år,venter nr 4,22april og har planer om å føde på fødestua i Tønsberg.Du er???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 21, venter nr. 2 ca den 16 April og skal føde på SUS (Stavanger) :)

Skrevet

Jeg er 33, venter nr. 1 den 24. april og skal føde på Sykehuset i Telemark, Skien :o))

Skrevet

jeg er 25 år, venter nr 2, 6.april og skal føde på Buskerud sentralsykeus

Skrevet

Jeg er 29år, venter nr 2, termin 11april og skal føde på UNN (Tromsø)

Skrevet

Jag har termin 24/4 ska föda nr 2 (jente ;) på BSS- Buskerud Sentralsykehus- där jag oxå födde nr 1 (en gutt;) Jag är 32 och lycklig!

Skrevet

jeg er 22, venter førstemann egentlig den 6 april i følge ul, men mens termin er 6 mars og jeg må kanskje ta ks, så jeg vet egentlig ikke når det her skjer...sukk..men alt kommer til å skje på fredrikstad sykehus..så noe vet jeg jo=)

Skrevet

Der va ei fødestedliste en gang, skal dytte den opp.. =o)

Skrevet

Jeg er 31, venter førstemann, termin 24april og skal føde på Bærum Sykehus

Skrevet

jeg er 24 år, venter nr 3 ska føde i fredriskstad . 21. april er termin. men det kan hende at min fødsel oxo blir satt i gang 4 uker før termin, så vet ikke helt når nurket kommer.......

Skrevet

Er 22 år.Venter nr 2. og skal føde på Voss.

Skrevet

Hei. jeg har termin 26.4 venter nr 4. det blig også jente, kanskje vi møtes.

Skrevet

Hei jeg er 39 og venter nr4. har termin 26.4 og om jeg rekker blir det Sykehuset Buskerud på meg. Haha.

Skrevet

Hallo:)

Jeg har termin 14 april;venter nr.2 og skal føde på Ullevål. Fødte der første gang også.Bare 6 uker igjen.Hurra!!!

Skrevet

Jeg er 28 år, venter førstemann, har termin 21. april, og skal føde på Molde sykehus. :-)

Skrevet

når jeg skal føde vet jeg ikke men jeg har termin den 26 april og har fått plass på ullevåll føde b.. håper de ikke har fullt den dagen..

Skrevet

Jeg har termin 6.april og venter nr. 3. Jeg skal føde på Ringerike sykehus. Gleder meg til å få en påskebaby.

Skrevet

Glemte å si at jeg er 32:)

Skrevet

Jeg er 22 år blir 23 den 18 mars å venter nummer to den 6 april, men er ganske sikker på hun kommer før:) Skal føde på Narvik Sykehus, fødte på St.Olav i Trondheim første gang så er spent på forskjellene.

Skrevet

Hei hei vennen. Ser ut som om vi får klare oss alene i Tønsberg i april ;o) Ingen andre som skal føde på Tønsberg da i april?.

Skrevet

Jeg er 24 år. Har termin 6.april og skal føde på Fredrikstad.

Håper lille-gutt kommer før termin...

Skrevet

Jeg har termin 2 april, og skal føde i Tønsberg..Er mitt første barn, og jeg er 27 år :)

Skrevet

Æ e 29 år og skal ha min førstefødte 20. april på UNN i Tromsø :-)

Skrevet

Jeg er 29 år. Venter mitt tredje barn, med termin 19.april. Har fødeplass på Ullevål

Skrevet

Jeg er 31 år og har termin 22. april. Skal føde på Rikshospitalet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...