Gå til innhold

Når og hvor skal dere føde?


22 april

Anbefalte innlegg

Er litt nyskjerrig på hvem alle dere andre er som også venter små i april.Selv er jeg 28år,venter nr 4,22april og har planer om å føde på fødestua i Tønsberg.Du er???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jag har termin 24/4 ska föda nr 2 (jente ;) på BSS- Buskerud Sentralsykehus- där jag oxå födde nr 1 (en gutt;) Jag är 32 och lycklig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 22, venter førstemann egentlig den 6 april i følge ul, men mens termin er 6 mars og jeg må kanskje ta ks, så jeg vet egentlig ikke når det her skjer...sukk..men alt kommer til å skje på fredrikstad sykehus..så noe vet jeg jo=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 24 år, venter nr 3 ska føde i fredriskstad . 21. april er termin. men det kan hende at min fødsel oxo blir satt i gang 4 uker før termin, så vet ikke helt når nurket kommer.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er 39 og venter nr4. har termin 26.4 og om jeg rekker blir det Sykehuset Buskerud på meg. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo:)

Jeg har termin 14 april;venter nr.2 og skal føde på Ullevål. Fødte der første gang også.Bare 6 uker igjen.Hurra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år, venter førstemann, har termin 21. april, og skal føde på Molde sykehus. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg skal føde vet jeg ikke men jeg har termin den 26 april og har fått plass på ullevåll føde b.. håper de ikke har fullt den dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 6.april og venter nr. 3. Jeg skal føde på Ringerike sykehus. Gleder meg til å få en påskebaby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år blir 23 den 18 mars å venter nummer to den 6 april, men er ganske sikker på hun kommer før:) Skal føde på Narvik Sykehus, fødte på St.Olav i Trondheim første gang så er spent på forskjellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei vennen. Ser ut som om vi får klare oss alene i Tønsberg i april ;o) Ingen andre som skal føde på Tønsberg da i april?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år. Har termin 6.april og skal føde på Fredrikstad.

Håper lille-gutt kommer før termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...