Gå til innhold

PÅMELDING - Hemmelig-juli-påske-venn - PÅMELDING


-carina-

Anbefalte innlegg

Nå arrangerer vi hemmelig-juli-påskevenn!

Meld dere på, meld dere på!

 

Regler:

Jeg står som arrangør for denne runden her. Dere som ønsker å være med skal melde dere på innen 10 mars. Dere melder dere på ved å sende meg en mail med navn, adresse og nick. Jeg setter opp en hemmelig liste, der dere alle får tildelt en hemmelig venn og en annen dere skal være hemmelig venn for. I løpet av 11 mars sender jeg dere mail tilbake om hvem deres venn er. Innen 31 mars skal dere sende en påskehilsen til deres venn. Denne påskehilsenen skal bestå av et kort og en liten påsketing. For å ikke ekskludere noen setter vi ingen prislapp på hva denne påsketingen skal være. (Man kan for eksempel lage et påskeegg av papp og gul maling og legge noen håndskrevne visdomsord oppi, oppfinnsomhet er gratis!) :o) I kortet opplyser dere noen små hint om dere selv. Ikke gi for store hint, det skal være litt vanskelig å finne dere. Dere kan også "rope" på vennen deres her inne i mellomtiden for å hilse pent og kanskje gi noen hint. Ved hjelp av de hintene dere får skal dere forsøke å gjette hvem som er deres hemmelige venn innen jeg kommer med alle avsløringene 10 april. Samtidig skal dere også forsøke å hinte til den dere er hemmelig venn for, slik at den kan forsøke å gjette. Det er veldig koselig å få noe annet enn bare regninger i posten, håper DU blir med på dette! :o)

 

Påmeldingsfrist:

10 mars

 

Frist for sending av påskehilsen:

31 mars

 

Avsløring:

10 april

 

Påmelding:

Navn, adresse og nick til: [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Nå er vi oppe i 17 påmeldte!! :o)

Alle som har sendt meg mail frem til nå skal ha fått en liten mail tilbake med beskjed om at jeg har mottatt mailen...

 

Flere som har lyst til å bli med, dette var veldig gøy forrige runde, i alle fall! Så koselig å få noe annet enn bare regninger i posten! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer så masse nye innlegg hele tiden... Jeg får dytte denne til toppen, så alle dere ser denne her! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...