lille-my *mor til Agnes* Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Jeg kjøpte "svenske kjøttboller" på butikken i sted; disse skal fortæres som middag i morgen, sammen med hjemmelaget potetstappe, grønnsaker og tyttebær )
Fjusa Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Jeg lagde noe skikkelig digg til middag her om dagen. Salat med spekeskinke i. Jeg hadde crispi-salat, ruccola, paprika, mais, agurk, småtomater, krutonger og feta i. Som dressing brukte jeg pesto. Også hadde jeg hvitløksbaguetter til. Det var utrolig godt og jeg har fått helt dilla!
Jaja3snart Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 I dag stekte jeg fiskekaker m løk. Kokte poteter. Smelta smør. Raspa gulrøtter og litt kålrot. Blandet de raspede grønnsakene med litt ferskpressa appelsinsaft (hadde ikke sitron). Var lenge siden jeg hadde spist dette........Kunne ikke huske det var så godt. Sunn og god middag, og billig! Bon apetitt!
Møøø Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 Fleskepannekaker!! Hadde jeg i dag, mmmmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå