Gå til innhold

noen her inne som vet da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr det når legen skrev spr på helsekortet for gravide? Han sa ingenting om det. Kiket igjennom de gamle svangerskaps kontrollene fra første mann og det var aldri skrevet den forkortelsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor skreiv han det?

Skrevet

på det helsekorte for gravide, der hvor en fyller ut blodtrykk,vekt,ødemer

Skrevet

ja .men under hvilket spesifkt punkt skreiv de det?

Skrevet

under urin. Sorry men er ikke så flink å forklare meg ser du:)

Skrevet

hos mg under urin står det noe som ligner veldig på spr eller spp eller noe.. og det vil si at det er helt normalt.. for jeg spurte etter urinprøva om den var normal.. og de sa at den var perfekt.. :)

Skrevet

hehe nei er ikke det:) men det er hvertfall ikke noe merkelig.. det betyr nok at det ikke er noe muffins i urinen din:)

Skrevet

Kan det være "spor" han mente.. spor av sukker eller protein... er veldig vanlig med litt spor av protein i urinen tror jeg..

Skrevet

jeg hadde det med første mann og da står der en L . Merkelig.

Skrevet

kan ikke være et veldig slurvete "prosenttegn" som min lege bruker for å signalisere at alt var ok... %

Skrevet

nei tyder godt sp også er der en bokstav til som jeg bare kan glemme å tyde på.

Skrevet

Ja hvis det er sukker i urinen så står det L+ eller L.. men det kan være så små mengder at det ikke har betydning og at han da skrev bare spor... vet ikke jeg men...

Skrevet

Kremt er ikke slik at hvis en er litt "uheldig" med sukkerinntaket før en urinprøve at det slår ut? :)

Skrevet

sitter å ser på de gamle papirene mine og jeg har L+ tre ganger.. var skikkelig sjokolade-oman sist så jeg kan tenke meg at det var de gangene jeg hadde time litt utpå dagen og ikke fra morgenen av... he he denne gangen spiser jeg mest druer heldighvis...

men spør han neste gang du skal på kontroll du .. JEG liker i allefall å vite alt jeg kan få vite om sånnt.. og det gjør antagelig du også siden du spør.. jeg synes det er spennende å følge med jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...