Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Nå er jeg rimelig fortvila. Kjenner ikke igjen mitt eget temperament. Normalt er jeg roligheten selv, avbalansert, fornuftig, blir aldri sint o.s.v. Nå eksploderer jeg for den minste ting, er irritert på alt og alle, kjefter og smeller rundt meg o.s.v. Helt håpløst! Prøver å skjerpe meg, det holder i akkurat 2 minutter og så er jeg i gang igjen. Fryktelig slitsomt! Gode humør-tips mottas med stor takk! (fra omgivelsene...:-))
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 bruke å hyle inni meg! så tenke eg smiiiiiiiiiil! det pleie å hjelpe
Solskinnsjenta Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 hehe Gratulerer, du er gravid! Hormonene dine er litt i overdrive for tiden, dessverre. Kanskje du kan prøve å meditere litt? Sett på litt rolig musikk, sett deg godt til rette, lukk øynene og fokuser på babyen som vokser i magen din. Du må gjerne snakke litt med h*n/ne. Prøv å roe ned hele kroppen ca 10-15 min hver dag. Dette vil forhåpentligvis gjøre hverdagen litt lettere både for deg og omgivelsene dine. Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå