....Hege 69 Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Hvilket abonement har dere? Trenger en ny mobiltelefon, og da må jeg skifte abbonement. Det er jo en jungel av abonement å velge mellom, og før har jeg overlatt dette til sambo, men det går jo ikke lenger.... Har ikke fasttelefon så det må ikke være så fryktelig høy samtalepris, og sender maaaaange sms. Noen som har et tips?
Hidjey Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har netcom youngtalk, rett og slett fordi jeg er et surrehode. Greit at regninga er det samme hver mnd, og kan evt kjøpe kontatkort utenom. Men det er ikke så billig å ringe med akkurat..
Andrea05 Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 hei. telenor har noe som heter fri tid. billig og ringe med, så ringer du gratis etter kl 18 hver dag og gratis hele helger.MEN sender du masse sms så vil det ikke lønne seg, Så har de fri sms sende hvor mye sms du vil i mnd, så ringer du for 99 øre tror jeg !!!! jeg har netcom og mania jeg da, med ringe tid på 99 øre, men sender gratis 2000 sms i mnd,
tuninna ♥ 2pp Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har chess king. Veldig fornøyd med det. Ligger på samme pris som feks tele3 champion og chess touch Hvis du går på dinside.no Der er det noe som heter mobilkalkulator eller noe sånt. Der setter du inn ca hvor mye mld du sender og hvor mye du ringer, de regner ut hva som er best for deg
*under-vidunder* Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 jeg har ventelo og det koster bare 29 i mnd pluss 500 gratis mld. pluss 69 øre i minuttet
SK&Maylen Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Djuice nonstop, da betaler du 300kr i mnd i månedsavgift, MEN, du sender så mange sms og mms du vil i mnd uten å betale noe mer for det, er litt dyrt på ringing da!
....Hege 69 Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2007 Nå har jeg bestilt telefon med djuice nonstop. Med telefon Sony Ericsson K610i. Håper det blir bra.... Takk for svar alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Denne abonnement høres ut som en ting for meg. Hva heter abonnementet?? og hvordan fikk du 500 gratis mld i mnd??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå