ScaryMama Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har glemt det allerede, var det på Kid, Princess eller Hansen&Dysvik du kjøpte den puten? Så gøy at hun krabber altså! Men her tenger vi nok å øve litt med puten en stund!
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 hvilken pute er det dere snakker om? Nysgjerrig jeg:)
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Hansen og Dysvik:) Men de har sikkert tilsvarende på de andre også. Mammaen til lillegutt; det er baren en rund avlang pute det står prinsess på. Den passer utmerket under små "krabbelærende" babyer:)
ScaryMama Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2007 Takk! Det SKAL kjøpes i morgen!
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Hehe, kanskje det hjelper litt på magen hans også? Får litt action på musklene og slikt:)
ScaryMama Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2007 Det kan tenkes. Mamma har vært og kjøpt grøt til han i dag, og hun har faktisk kjøpt den du anbefalte. Han syns det var godt hvis jeg tilsatte litt fersken og han fikk det etter litt pupp. Og han har nesten ikke gulpet og har ikke hatt vondt! Jippi! Får håpe at grøten har hjulpet og at det ikke bare er tilfeldig.
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Den har i allefall hatt sin effekt på Embla:p Hun har ikke bæsjet i hele dag, og det er noe uvant med en baby som pleier å bæje minst 3 gange rom dagen! Så her har vi vært fremme med sviskemosen i dag vi. Håper virkelig at grøten funker på ham og skulle den ikke funke så er det jo bare å prøve et annet slag! NOE må jo fungere! (mais og risgrøtene til Nestlè anbefaler jeg ikke forresten, bare så det er sagt, smaker dritt:p) Krysser fingrene for at det bedrer seg masse nå! Hold oss oppdatert! *spent* Mammaen din har god smak;) Hehe...
ScaryMama Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2007 OI da! Ser at vi har fått en crazy anonym etter oss ha ha.
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #9 Skrevet 28. februar 2007 Ooo, har jeg ENDELIG fått min egen anonym?! Det var jammen på tide, nå syntes jeg at jeg har vært her leeeenge uten å få det, nesten vært litt lei meg jeg siden de ikke har brydd seg med meg:p Embla har nå lagt seg og sovnet! Hehe.. Det tok hele ti minutter med pupp og nattasang før hun sloknet. Jaggu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå