Gjest Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Det irriterer meg!!! Kjenner det spesielt når det er kaldt, og når det er glatt.. Håper våren og sommeren gjør sitt for at det forsvinner! Vil ikke ha vondt i bekkenet når ungen er ute!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Har det fortsatt jeg også og det er 8 mnd siden fødsel. Går nå til kiropraktor for etter fødselen har bekkenløsningen gått over til bekkenlåsning. Så dra til kiropraktor hvis du ikke blir bedre!
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Det er ikke så ille, men mest irriterende. ¨Håper det hjelper for deg å gå til kiropraktor da:) Skal nok gjøre noe hvis det ikke gir seg!
sije Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Godt å høre at det er flere! Kjente ingenting før fødselen, men nå flere mnd etterpå har jeg vondt hvis jeg bærer tungt eller hvis den ene foten sklir litt ut på glattisen. Også hvis jeg dytter noe med den ene foten, f.eks en skammel.
Bonusmamma13 Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Stavangerjente: Jeg kjente heller ikke noe før fødsel, men fikk store plager etterpå. Har gått til fysioterapibehandling i 2 mnd med lite fremgang, ble der fortalt at jeg hadde bekkenløsning med påfølgende låsning. Og fått beskjed om å unngå fysiske belastinger. Var i dag hos en naprapat som undersøkte med grundig. Han sa jeg ikke hadde noen av delene. Grunnen til plagene var i følge han, balastningsskade på muskulaturen. Har trykket og masserte på diverese ømme punkter, var kjempevondt, men følte meg mye bedre enn på lenge etterpå. Fikk beskjed om å komme meg på et treningssenter og trene styrke, spesielt mage, rygg og bein. Gjorde et forsøk og det gikk over all forventning. Så om annen behandling ikke gir noen effekt kan jeg anbefale en time hos en naprapat:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå