Gå til innhold

Slag i magen (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på jobben idag i barnehagen. Der var det et barn som slo meg ganske så hardt i magen. Gjorde vondt en god stund. Mange kynnere etterpå, pleier å ha en del i løpet av dagen. Var ikke så veldig behagelig. Er det farlig?? Kan det ha skadet Erta? Blir litt bekymret siden det ikke er noe deilig, men litt ekkelt i magen..

Noen som vet??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangspunktet skal babyen ligge godt beskyttet inni der, men hvis du hadde vondt lenge, og fortsatt bekymrer deg synes jeg du skal ta en telefon til føden.

Der kan du fortelle hva som skjedde, og hvis de mener det er grunnlag for det får du komme inn til UL.

Du plager ingen med en slik telefon, og de kan fortelle deg mye mer enn det vi kan her inne =)

Skrevet

Egentlig umulig å si om det har gjort no skade... beste er nok å ringe føden, lege eller jordmor, siden det gjorde vondt...

Skrevet

Tror kanskje jeg ville ringt jordmor/lege. Hun kan i alle fall berolige deg, så du slipper å gå å tenke på det. Er ikke artig å gå og være bekymret for noe.

Skrevet

ja ring føden så gjør du ikkje nå feil ihverfall! jobbe og i barnehage å akkurat det der e eg å kjempe redd før ska skje! ungan e jo så spontan! du må si i fra her inne når du har fått sjekka at vi veit at det står bra t med deg!

kos

Skrevet

Har forsøkt å få prate med jordmor, men det er ikke lett.. Magen er ekkel etter igår, men Erta har sparket ved et par anledninger, så da er lever hun ihvertfall. Selv om hun kanskje er noe omtåket.. Var skikkelig ekkelt. Samboer ble sint.. Han likte det ikke noe særlig, og synes jeg burde sykemelde meg 100%. Så nå får vi se hva jeg gjør...

Skrevet

Dette er tiden for å tenke på DEG og DEN LILLE ! Skjønner at du er usikker og kanskje har litt dårlig samvittighet for å sykemelde deg, men kan du virkelig være 100% sikker på dette ikke vil kunne skje igjen ? Personlig synes jeg at du nå har nådd en grense for å sykemelde deg, helt klart. Det går helt sikkert bra med nurket ditt, men for at du skal kunne roe deg, burde du ringt føden/jordmora di og fått en UL, det hadde jeg gjort ! Lykke til (:

Skrevet

hva betyr det når det står (samme som skravle) ???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...