Gå til innhold

Noen som blir med på SKRAVLETRÅD IKM UKE 12?

Anbefalte innlegg

Så spennende da Stjerneøye!!! Kanskje det er noe på gang;) Det hadde vært kjempekoselig. Jeg har IKM i morgen. Klarte ikke å holde meg og testet i dag, negativt resultat selvfølgelig... men er bare 10 dpo da, så det er kanskje ikke så rart i uansett.... Men i løpet av helga vet jeg i alle fall resultatet av denne pp... Enten det blir tantebesøk eller en overraskende positiv test... Håper til det motsatte er bevist ;)

Fortsetter under...

Jeg tok en g.test i morres, og streken er svak men jeg ser at det er en strek der, hvis jeg ikke hadde vært gravid så hadde vel ikke streken vært der?? vil ikke hopppe i taket ennå, må ta en test til i morra kanskje....

jeg var jo hos min gynokolog sist tirsdag og han sa at jeg ikke var gravid han tok en invendig ul..hadde siste mens 22 februar og jeg er på dag 29 nå

og venter mensen i morra eller no?

vet det er mange av dere som har fått svak strek derfor må jeg spørre dere..

jeg var på do kl 4 i morres, og nå kl 830..kanskje jeg ikke har så mye HCG i urinen min nå..? jeg har ikke drukket noe siden i går kveld..

jeg får vente med å teste meg en gang til i morra..

Oi, Mas@nder, det er spennende! Jeg vil ikke gratulere deg, fordi jeg vet hvordan du har det... Vi er noen med svake sterker ja. Kanskje du har streker som slaar ut supertidlig slik jeg har? Jeg skal ha en helt krystallklar strek foer jeg jubler for noe som helst...men for folk flest, ja - jeg tror de aller fleste - saa er virkelig en strek en strek altsaa. Paa UL kan man ikke se noe foer i uke 5, sier min gyn, og da er jo lille spiren 3 uker. Er du gravid naa saa har du kanskje ikke kommet til uke 5, eller??

Jeg tror kanskje du er gravid jeg, og at du har en hyggelig overraskelse i vente. Driver selv med svake tester, og har en foelelse, men skal se det ordentlige veikrysset av et blaatt kryss foer jeg slaar meg til ro (men det er bare fordi jeg har valgt aa proeve umiddelbart etter aa ha mistet, og fordi da jeg mistet, saa fikk jeg svake streker i alle evighet, altsaa ukesvis, og da var ikke svak strek noe godt tegn)

Til alle foerstegangsproevere! som leser mine traader hvor jeg snakker om skepsis til MINE svake streker: Ikke bli lamslaatt av at noen faa av oss tolker svake streker opp ned og i mente, det er bare for noen ytterst faa at svake streker kan vaere noe annet enn en godmelding. For 99% er det et supertegn!! Og all grunn til aa feire, bare man ser antydning.

Lykke til Mas@nder, det blir jo utrolig spennende aa tester naa i helgen da. Tvi tvi...

hvis jeg er gravid nå så er jeg 3+5 kanskje derfor min lege sa at jeg ikke var gravid for sist uke var jeg jo bare 2 et eller annet

hva slags test bruker du??

noen her inne sier at de har test svakt men er ikke gravid fordet :(

men så sier noen her inne at en strek er jo en strek håper den blir sterkere i morra tidlig :)

takk for lykkeønskningen Femina

Annonse

ja her er det ikke kommet noen tante enda...puppene er veldig vonde og det stikker litt i magen i blant,fryser og er varm samtidig helst og har endel hodepine.

hmmm....men tør ikke å håpe

Blir litt irritert på meg selv........begynner å innbille meg at jeg har de samme symptomene nå som jeg hadde sist jeg ble gravid. Jeg vil jo ikke gire meg opp siden jeg vet at det er veldig liten sjangse for at det klaffa denne mnd + at jeg testa neg. i dag. Når jeg får forhåpninger så blir jeg jo bare skuffa når tr kommer.................

Annonse

jeg tror ikke det er før søndag jeg har ikm...kansje lørdag.

men tror jeg skal teste litt enten i morgen eller lørdagsmorgen.bestilte nye tester på nett i går

når skal dere jenter teste?

testa i dag da..ble negativt. Aner ikke helt når jeg har IKM, fant ikke el og syklusen kan jo kanskje være litt tullete nå. Men regner i morgen som IKM. Hadde egentlig ikke tenkt å teste før over helga, men måtte bare reise til apoteket i dag og kjøpe...hmmm

jeg er småkvalm jeg gitt...men det kan være pga jeg ikk ehar sovet noe spes pga småen...og når jeg først kan sove så sover jeg så utrolig dårlig, ligger å vrir meg hele tiden=( arg jeg trenger søøøøøvn...

så hvordan går det med dere jenter?

jeg for min del har en dag igjen til ikm...fått masse ekle kviser, sånne dype vonde greier som bare ligger undre huden..blæh..masse utflod, trøtt, tørst..jah det er vel det...ømheten i korsryggen er bare en murring, mens murringene kommer og går men det er vel det...jo glemte hodepine...fy jeg har hodepine=( men men ikke store forandringene til at en ufordragelig tante er på vei...

prøvde å sjekke tappen min, men den er borte vekke...det er vel det eneste jeg kan si med sikkerhet er annerledes, for jeg kan vanligvis kjenne den, men nå fant jeg den ikke, samma pokker hva jeg gjorde...så får se om den dukker opp i løpet av dagen;o)

lykke til alle sammen=)

Brukte den siste gravitesten i dag tidlig...negativ..... Hvis El var når jeg tror den var (selv om el-testen ikke var enig...) så har jeg vel egentlig ikke IKM før mandag, så jeg bør vel egentlig ikke være så utålmodig. Har bestemt meg for å ikke teste før på tirsdag igjen hvis ikke TR har kommet enda. Har kjent tr-murringer noen dager, men det gjorde jeg jo når jeg var gravid sist også. Det er håpet mitt:-)

Lykke til dere uke 12 jenter som ikke har fått tr på besøk enda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...