Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Det føles som en evighet til 23.mars da jeg har IKM... Noen som har lyst å være med å telle ned sammen til uke 12? Min forhistorie er som følger: Har et barn på 2 år. (Gravid etter 2.pp) Operert og fjernet en eggleder etter EXU (utenfor livmor) i januar (ved denne graviditeten hadde vi bare 1 pp bak oss...) Har nå hatt 1. mens etter operasjonen, og vi prøver igjen for fullt. Håper ikke det tar så mye lengre tid denne gangen, til tross for at jeg bare har en eggelder igjen... I følge Babyverden.no skal jeg ha eggløsning ca. 9.mars. LYKKE TIL ALLESAMMEN!!!!
linnje Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Heisann....... er egentlig ikke sikker på når jeg har IKM,men tror d er rundt den tida der jeg har også.. Har en rar syklus skjønner du.. Jeg har 2 jenter, største er 4.5 år,minste er 2.5 år..Vil veldig gjerne ha ett barn til før d er stopp.. he he.. Jeg er 25 år.. får håpe d klaffer for deg denne gangen å at du blir mamma igjen. Blir gjerne m på en skravletråd jeg altså..
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2007 Kjekt med respons! Du har oppnådd mye til å "bare" være 25 år. Jeg er 28, og håper å være ferdig med barnefødseler innen jeg er 32... Drømmen er å få 3 eller 4 barn. Men det virker veldig fjernt akkurat nå. Jeg kommer til å titte innom her med jevne mellomrom, så blir kanskje ventetiden litt mindre frem til den avklarende uka. Ha en fin kveld! Nå må jeg snart opp å legge minsten. :-)
linnje Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 ønsket om et barn til begynner å bli sterkere og sterkere så håper d blir om ikke så lenge.. Men blir nok den siste d da for jeg har bare hatt keisersnitt så d er vel ikke så lurt å ha så veldig mange barn da.. Jeg har lagt minste frøkna jeg også.. ikke lenge før største skal i seng heller. har vært en lang dag i barnehagen for dem idag. Fra 07.30 t 16.00. Ja jeg titter nok innom når jeg har sjanse til d jeg også.. har noen dager fri nå så da orker jeg å sitte her litt.. Lasagnen står i ovnen nå. skal bli godt m salat og brød til.. jeg og samboeren skal spise etterpå. barna har spist middag litt tidligere da så vi får kose oss to sammen m middagen idag.. Ha en trivelig kveld du også..
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2007 Det hørtes godt ut med lasagne :-) Nå ble jeg sulten. Har ikke spist middag i dag, siden mannen min har jobber overtid. Det gikk greit å legge min stakkars febersyke sønn i kveld. Han sovna på 5 minutter uten et kny :-) Jeg har vært hjemme med ham i dag, og har vært MYE her inne i dag... Det er nesten litt farlig, for jeg merker at jeg blir helt INTENS i ønsket om å bli gravid igjen. Hvis jeg ikke hadde hatt EXUen, så skulle jeg vært 12 uker på vei i dag. Det er litt kjipt å tenke på at vi nå hadde begynt å spre det galde budskapet! Men det går ikke an å grave seg ned i de tankene der... Da kommer jeg til å tilte. Jeg krysser fingrene for oss begge, og håper at vibbene her inne gjør at vi blir gravide i uke 12 begge to!! Kos dere med middagen!
linnje Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Da var jeg her igjen. maten var god den, mett ble jeg. tenkte jeg skulle gå meg en tur men orker ikke.. mannen gikk ut en tur for å ordne noe på båten(han er fisker)..så jeg sitter m fyr i ovnen nå. Ikke noe særlig når barn har feber, huff, jentene mine hadde d i ei uke hver her..Er blitt friske nå, heldigvis.. Joo mere jeg er på disse sidene jo mere har jeg lyst på baby. PÅ søndag så skal vi reise på besøk til noen som nettopp har fått baby. Skal bli kos d. Hva jobber du som da? JEg er kokk. jobber som vikar på sykehjem, + jeg farter litt rundt som vikar på SFO og barnehager.. i helga skal jeg jobbe på en pub/restaurant.. He he-jobber m litt av hvert.. Har ikke fast jobb men d blir vel en dag d å håper jeg.. Får håpe sønnen blir snart frisk..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 hallo! jeg har også ikm 23. og denne mnd skal jeg teste etter el,ha masse,masse sex, drikke hostesaft og pre-seed. så vi skal hvertfall gjøre vårt. fikk beskjed om at det var lettere å bli gravid etter lap,så satser alt her....:-)
snartmammatil4 Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 har IKM 19. jeg da, så hører også til her:) er 2.pp, fra før har vi en gutt på 4 mnd, gikk veldig greit å bli gravid m han, gikk på 1. pp, så trodde egentlig det skulle klaffe på 1. pp denne gang og, men neida:P så nå satser vi hardt nestegang;)
linnje Skrevet 28. februar 2007 #10 Skrevet 28. februar 2007 Hei hei.. bra d er flere som henger seg på lasset. får håpe d klaffer for oss alle..Det blir spennende å se.. jeg vet ikke når jeg har IKM for jeg har variert lengde på syklusen min.. sist så var den på 41 dager men før d var den mange ganger på 35 dager. jeg bruker ikke prev. har ikke gjort d siden jeg fikk minste frøkna. Mannen har brukt + at vi har vært forsiktige. så får håpe d blir graviditet av dette nå. hadde ingen problemer m å bli gravid tidligere. Så tror igrunn ikke at d skal bli noe problem nå heller. Håper og tror at vi slipper å vente så veldig lenge.. ¨¨' Lykke til folkens
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. mars 2007 Heisann! FLOTT at dere andre slenger dere på! UKE 12 blir en skikkelig babyuke! Jeg er helt enig med deg linnje: Jeg blir bare mer og mer lysten på å bli gravid av å være på disse sidene... Lett å bli hekta... For å svare på et tidligere spm: Jeg er utdannet lektor, og jobber som lærer ved en vgs. skole. Heldigvis fast jobb, så jeg kan gå ut i permisjon når som helst :-) Ikke lett å få fast som lærer når en er nyutdanna (i alle fall ikke i storbyene), så jeg har vært heldig. Sønnen min er heldigvis litt bedre i dag. Men han har hatt feber i en uke nå. Sitter skikkelig hardt i denne influensaen! Håper dere alle har en flott dag! Ps: Vi må sørge for å holde denne tråden på 1.siden.
linnje Skrevet 1. mars 2007 #12 Skrevet 1. mars 2007 God morgen!!!!!!! Idag er det fridag med begge jentene h¨jemme. Godt med en kosedag midt i uka.. Jeg bor på en øy i havgapet med ca.2200 innbyggere.. jaja en plass mellom 2-2500 er det ihvertfall.Så det er egnetlig litt vanskelig å få fast jobb,ihvertfall idet yrket man er utdanna i.. Vi skal ut å leke etterpå tenker jeg. Jentene sitter å koser seg m film nå. dem synes d er så godt å slappe av på fridagene,så vi bruker å vente litt før dem går ut. Deilig å være ute nå som våren nærmer seg, det er 4+grader,overskya,litt vind-men ikke mye.(heldigvis).. all snøen er borte,men regner nesten m vi får se den igjen.. Ha en flott dag der ute!!!!!!!!!
snartmammatil4 Skrevet 1. mars 2007 #14 Skrevet 1. mars 2007 oj, det hørtes koselig ut å bo på en øy! vi bor i oslo vi, men kjøpte oss hus i går (weee:D) så da flytter vi til Hurum om ikke lenger:) det er mye nærmere jobben til kjæresten min, så da får vi ha han mere hjemme;) ja, og nå er det ikke lenge til vi må begynne å prøve jenter, jg har EL på mandag så her skal det jobbes hardt i helga;) håååper det klaffer nå, så gullet kan bli storebror!
linnje Skrevet 1. mars 2007 #15 Skrevet 1. mars 2007 Gratulerer m huset... Søskenbarnet t samboern bor på Hurum.. Ja her humper d i sengehalmen rett som d er. jeg vet ikke når jeg har EL.. temmelig rar syklus her.. så satser bare på at d klaffer en gang... Håper d går denne gangen da.. har ikke prøvd så hardt på å treffe El.. bare tenkt blir d så blir d.. Men lysten er veldig stor da.. Hvor gammel er sønnen din?
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 1. mars 2007 #16 Skrevet 1. mars 2007 heia jeg vil gjerne bli med... vet ikke helt når jeg venter ikm siden jeg gikk to uker over tida sist,men venter den ca rundt i uke 12. har fra før ei datter på 4 år. slutta med pilla i slutten av januar så februar var min første mnd uten.trodde med det samme at det hadde klaffet i første forsøk men jeg tok feil. sist jeg var gravid tok d ca 2-3 mnd.nå regner jeg med det kan bli litt lengre siden vi ikke ser hverandre hver dag.så d blir vanskelig og få til å klaffe rundt eggløsning kansje...men jeg håper og ønsker meg et barn dette året....det ble ikke noe oktober barn...så kansje november eller desember da:-) stå på jenter... (eller kjør på hehe)
linnje Skrevet 2. mars 2007 #17 Skrevet 2. mars 2007 God morgen!!!!!!! Bra d er flere som slenger seg med.. BLir spennende ¨å se hvor mange av oss det klaffer for denne gangen,, Håper og tror på at det blir for oss alle. satser på at d blir november eller tidlig desember barn, for jeg skal ha keisersnitt.. har hatt et hastesnitt og et planlagt.så jeg må ha planlagt keisersnitt neste gang også..Litt greit at d ikke blir rett oppi jula om d blir da vettu.. Idag har jeg fri-skal kjøre jentene i barnehagen snart. så skal jeg hjem å ikke gjøre noe tror jeg.. Hadde igrunn planer om å gå meg en tur men jeg var på trim igår kveld, og d er ikke alle musklene som er enig i en trim tur idag..Hihi HA EN FIN DAG!!!!!!!!!!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #18 Skrevet 2. mars 2007 Ja, det blir kjempespennede! Tiden går så alt for sent når en ønsker seg noe... Jeg drømte til og med at legen sa til meg at jeg var gravid i natt, til tross for at TR har vært på besøk... Sier litt om hvor klar jeg er... Føler meg nesten litt "psyko" :-) Jeg er hjemme med sønnen min, som fremdeles ikke er helt i slag. Da blir det mye "bimming" :-) Ha en fin dag allesammen!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #19 Skrevet 2. mars 2007 Ville bare dytte litt... Har ikke så mye å gjøre på i dag, men en syk unge under dyna. Rydde gjorde jeg i går :-)
linnje Skrevet 2. mars 2007 #20 Skrevet 2. mars 2007 Hmm syns i grunn jeg rydder hele tida jeg.. skal gjøre d nå også. skal hente jentene på barnehagen om 1.5 time tenker jeg.. Huff nå er d snøfiller som kommer dalende ned ser jeg.. argh.. vil ikke ha d nå.. satt å lurte på hva vi skla ha t middag idag men kom jo på at jeg lagde så mye igår.. hihi.. så da blir d reste middag idag.. kjekt å slippe unna det å noen ganger.. Nei nå skal jeg hive meg rundt å shine opp litt.-..
pandabjørn Skrevet 2. mars 2007 #21 Skrevet 2. mars 2007 Hei Jeg har ikm 21 mars og jeg skal begynne med pergo den 4 dagen av mensen så jeg håper jeg kan bli gravid om kort tid...) her skinner sola og det er nesten 10 grader ute så i dag tiner snøen masse, deilig
snartmammatil4 Skrevet 2. mars 2007 #22 Skrevet 2. mars 2007 ja, jeg rydder også hele tiden:) men vi har så liten leilighet (50 kvadrat) og så mye ting, så det blir fort rotete;) derfor trengte vi nytt hus ja, så om halvannen mnd har jeg 155 kvadrat! herlig:D kjempefint vær her og i dag (oslo) var 5 grader ista, så da forsvinner snøen fort håper jeg, er ikke bare bare å trille barnevogn sånn som det er nå
linnje Skrevet 2. mars 2007 #23 Skrevet 2. mars 2007 Jeg kan ikke klage på at jeg har liten plass,for vi har et hus på 3 etasjer..det er fra1955 så d er jo av den gamle sorten.. men stort nok.. Da er minste jenta kommet i seng.. største jenta kom på at hun skulle overnatte t farmor(nabohuset-50 meter unna). så d er igrunn stille her. samboern er ute og ordner noe greier.. Jeg har holdt på å sådd paprika og blomster frø.. skal så mais og tomat,agurk også.. så d blir saker når vi kan plukke d i sommer.. har drivhus her å ha d i..Jeg har igrunn en hage som er ALTFOR stor.. tatt over fra svigers.. dem er hage mennesker..Men d er litt gøy å så jeg gleder meg til d går an å holde på ute... HA en fin fin fredagskveld jenter/damer.... å stå på i helgen den som kan. thi hi... kanskje d blir spirer på oss.........
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #24 Skrevet 3. mars 2007 Hei! Jeg ville bare ønske alle sammen GOD HELG! Jeg er så utålmodig at jeg har begynt testingen etter EL allerede, selv om jeg bare er kommet til dag 8 i syklusen... Kan jo ikke gå glipp av den :-)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 3. mars 2007 #25 Skrevet 3. mars 2007 Hm jeg har EL slim nå tror jeg..rart.-...skal ike ha før 9ende men.. hehe God helg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå