Gå til innhold

Noen som blir med på SKRAVLETRÅD IKM UKE 12?

Anbefalte innlegg

får ikke pos test jeg heller...:-(

skjønner ingen ting.er på dag 16 og i føle

babyverden skulle el være senest torsdag....

men har 5 tester igjen,så håper det slår ut

inne de.

ellers har jeg vel ikke el da...

Fortsetter under...

Jeg må vel kanskje bare regne med ustabile sykluser en stund nå etter MA'en, men er litt kjedelig å ikke ane nåe jeg har EL.....

Tror kanskje jeg må kutte ut de EL-testene senere, blir nok litt stressa av dem...:-)

Ja, en skulle jo ikke tro at det bare var el-tester når en er så spent på svaret, he he! Må nok bare kutte dem ut.

Men nå er jeg jo spent på IKM da:-) Men det virker lenge til enda....

ikkesant:) denne pp. er jeg skikkelig avslappa m testinga, gidder ikke kjøpe graviditets test engang, hehe...kommer ikke til å teste før jeg evt. går over tida, sist testa jeg jo 5 ganger før IKM el noe:P ikke bra å bli så opphengt:)

Hei damer! Jeg er innom her igjen etter noen dagers "pause" (travelt på jobb, bortreist, osv.). Ville bare si meg helt enig med Schnuppa. Det er ikke bra å teste hele tiden. Jeg har vært helt gal i hodet i dagene rundt EL, og heldigvis fikk jeg noe som jeg tolket som pos. svar på testene, ellers hadde jeg nok klikka helt... Så jeg forstår veldig godt frustrasjonene det innebærer å ikke finne EL (Jeg fant den ikke forrige mnd selv.)

Håper dere likevel har hatt EL - bare at det ikke har slått ut.

LEEEEEENGE til IKM ennå... Da er det bare å vente.

Annonse

når du har prøvd nesten 2 år så gjør du alt for at det

skal klaffe,så hvis det betyr å prøve el-tester så får

det heller være.

men er veldig enig i at du blir super forvirra av å aldri få pos test.

hvertfall når bodprøver og ul sier at du har el.

ikke vet jeg....

vi gjør hvertfall jobben vår uansett;-)

Hadde eggløsning 10.mars. Forhistorien til det er ganske lang og iallefall slitsom:

Først 4 runder med pergotime før jul, noe som ikke ga ønsket effekt. Deretter lavdosestimulering, som trakk ut i tid. Nesten en måned med puregon (sprøyte) før vi forrige fredag endelig fikk klarsignal til å sette HCG-sprøyte. Eggløsning ca 12-36 timer etterpå.... Nå er det bare å vente i spenning... Må være forsiktig med å teste for tidlig, ta hcg-sprøyten kan gi misvisende resultat..

Det har murret skikkelig nederst i magen siden natt til søndag. Kan det være mulig å kjenne befruktningen?? Det er iallefall spennende... Og om jeg blir gravid er jo sjansen stooor for at det blir flere (det var to store og to litt mindre modne egg....) Spennende :-)

oi,det må jeg si,det var litt av en runde...

hvorfor fikk du alt dette??

håper det gir resultater da!!!

tror ikke jeg har hatt el denne mnd jeg,så blir

ikke akkurat så spennede her fremover.

men,er jo lov å ha et lite håp...

Hei dere uke 12 jenter.

Jeg slenger meg med på tråden deres litt. Trodde egenltlig jeg kom til å høre hjemme i uke 13, med forventet IKM 26.03, men EL kom 3 dager før tida, så nå er IKM ca 23/3. Og det betyr jo at jeg havner inn i deres uke i stedet. Jippi - kortere ventetid ;) Det er jeg ikke vant med, for jeg pleier ofte å ha lange sykluser.

Jeg hadde EL søndag 11 eller mandag 12 mars. Har kort lutealfase (10-11) dager - så jeg slipper i alle fall unna med ganske kort ventetid når EL først har vært der.

I forhold til EL tester har jeg tidligere slitt med det motsatte av dere... Jeg har hatt positive tester i mange dager etter hverandre, rundt 5 dager... Det er også ganske frustrerende... Er ikke lett å vite når EL er da... Jeg temper også jeg da - så det gir jo tilsammen gode pekepinner på når jeg har EL.

Lykke til alle Uke 12 jenter! Håper på mange positive tester neste uke!

halloen jenter....ja nå begynner det og nærme seg her for oss.....noen som venter i spenning nå eller??

jeg har hatt eggløsning og fikk gjort det ganske så bra med mannen...han er så fornøyd så hehe

noen som merker forandringer i kroppen?

Er litt spent ja, men fant jo ikke el så det er jo kanskje ikke det beste tegnet;-) Mne hvis el kom da jeg trodde den kom, så kan det hende det jo hende det går bra! Prøver å ikke forvente for mye. Da jeg ble gravid i november så skjedde det rett etter pilleslutt. Hadde jo trodd jeg trengte et par mnd på å få alle hormoner ut av kroppen og å finne ut litt av syklusen først. Men så kom jo MA'en, og vi ble prøvere på nytt:-) Men det som er litt skummelt er at jeg merker at jeg ubevisst innbiller meg at det kommer til å gå like raskt denne gangen.....og det er jo ikke særlig sannsynlig! Gjelder å holde seg litt realistisk her:-)

ser ut til at jeg må forlate dere i uke 12 gjengen...

fant el nå i dag.på dag 19........

så har ikke ikm før 29.mars.

håper alle har fått pos tester før den tid:-)

lykke til!!

Annonse

grattis med eggløsninga da Dolly! Det var kjekt at du endelig fant den!

Jeg hadde EL 9. mars, og har IKM 23. mars. Det virker fremdeles som en evighet til... Kjenner absolutt ingen symptomer heller, men det er vel litt tidlig uansett.

heisann jenter....

etter ny utregning så hører jeg til her gitt, istedenfor i uke 13...så får vi se da om dette var lurt;o)

jeg er 29 år og prøver på nr 2...har prøvd uoffisielt i 18 mnd men offisielt i 12 mnd nå...har ikm den 25.

Hei.

I utgangspunktet var jeg forespeilet ca 7 dager på purgeon, men så gikk modningen av eggene så sakte... bare en mm i uka på det verste..... holdt på å miste motet. dyrt var det også, og så har det slått ut på humør og energi (og vekta)

så vi var hoppende glade for en uke siden da de var store nok! Men enda gjelder det vel bare å vente tålmodig!!!

Klem

bare 2 dager igjen til IKM for meg nå!:) (mandag)

men jeg gidder ikke teste før til tirsdagen, hvis jeg ikke får mens på mandag da...:)

men testen er innkjøpt, så får se om jeg klarer å vente da;)

føler meg ikke gravid da...blæ. men til det motsatte er bevist så:)

åååh, det er så spennende!:D håper det klaffer for ALLE denne uka!.D ville vel vært ny rekord, men dog;) er lov å håpe:)

Hei! Er enig i at den siste uka har gått fort, men ellers så synes jeg tiden snigler seg av gårde... Men bare en uke til IKM nå, så det begynner jo å nærme seg en avklaring. Har egenlig ikke særlig troen denne mnd. men jeg vet ikke om det bare er en forsvarsmekanisme, eller om det faktisk er intuisjon... :-)

vi får se=) jeg er sikker på vi bomma på el denne gangen og til og med med el test...dvs vi hadde oss den dagen jeg fikk kjempe pos test, men så ble det ikke noe av dagen etter pga småen holdt et leven her..men den dagen var testen svakere pos...vil det si at vi likevel traff eller? æsj er så forvirra av alt dette=S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...