Luna** Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Hei! Er 1 mnd på vei og vil gjerne skjule graviditeten litt lenger.. Men noen som har noen gode råd? Skal ut på byen med venner i et bursdagselvskap. Vorspiel går ok, men hva gjør jeg ute? Litt vanskelig å skjule at jeg drikker alkoholfritt... Trenger råd fra dere som er litt mer erfarne enn meg selv.....
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 bare si du føler deg litt urolig i magen,påbegynnende farang eller influensa.
Luna** Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2007 Tror ikke den går i mål, brukte den i helgen som var... Men takk for tipset
smågodt prinsessa Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 hvis du har sertifikatet så kan du si at du kjører... den har jeg dratt et par ganger... eller at du ikke vil være fyllesyk til dagen etterpå for du skal stå opp tidlig osv...
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Ta på deg ansvar som sjåfør, så kan du jo kanskje tjene noen bensinpenger også... eller si du skal opp tidlig dagen etter, som nevnt. eller at du går på pencilin pga infeksjonen du skrøt på deg forrige helg eller si du er blitt med i en mystisk sekt og blitt avholds... eller bare drikke alkoholfri øl og vin og håpe ingen merker det
Søskendrøm<3 Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Jeg drakk alkoholfritt øl. Eller drink.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå