Gå til innhold

Flere som har lavtliggende morkake..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ved ca uke 19, som har flyttet seg oppover etterhvert? Skal på ul i uke 26 igjen pga det, og må i tilfelle ta keisersnitt hvis den fortsatt ligger lavt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er d.ligger forran åpningen.men skal ikke tilbake før uke 32 jeg da for å sjekke om den har flyttet seg oppåver...

Skrevet

Ja, jm sa den satt litt fast i livmorhalsen, men den ville sannsynligvis flytte seg, for de fleste gjorde d....huhu!!

Skal til ny ul i uke27 å se om den er flytta på seg....håper jo det...har skrekk for ks !!

Skrevet

Ja jeg hadde jo håpa på å kunne få en normal fødsel. Det er jo det beste.

Skrevet

Jeg har også det. Den ligger over der babyen skal ut... Hvorfor tilbake i uke 26? Jeg fikk beskjed om uke 32 jeg...

Skrevet

Ja! Det er det !!!

Hører støtt og stadig om de som tar ks som sliter lenge etterpå, er jo ik en drøm å føde eller, men tror egentlig risikoer for infeksjoner og healingen i det hele er bedre etter vanlig fødsel, men vet maaange er ikke enige der med meg, mange ØNSKER jo ks .....men det er jo forskjellige meninger :) Og det er lov !! =)

Lykke til uansett =)

Skrevet

Jeg veit ikke hvorfor jeg fikk så tidlig time, men hun trodde kanskje at morkaka ville itilfelle ha flyttet seg inntil da. Men hvis den kan flytte på seg når som helst, er det rart jeg ikke fikk time seinere..

Skrevet

Jeg fikk ogsp beskjed om å komme tilbake i uke 32, men en annen lege mente jeg burde ta ny UL i uke 27. Blir litt forvirra, men det har kanskje ikke så mye å si. . .kanskje kan det ennå blir forandringer mellom uke 27 til 32, og at de venter lengst mulig for å kunne være helt sikker før det planlegges KS.

Skrevet

Forsto det ikke helt jeg heller.. Får bare krysse fingrene for at vi får en naturlig fødsel!

Skrevet

Ja, får håpe d! Jeg spratt i alle fall rett opp av senga etter forrige fødsel i fjor :-)

Skrevet

Hei

Eg var på UL mandag, fikk og beskjed om at morkaka ligger litt langt nede enda, men dett ville kunne forandre seg, skal tilbake på ny UL om 10 veker!! Håper morkaka er der den skal vere da!!

Skrevet

Jeg var på UL i går,og fik også beskjed at morkaka låg langt ned.

Jeg går over på uke 20 i morgen,og skal tilbake på ny UL i uke 28......

Skrevet

Jeg har forliggende morkake, skal på ul igjen om 3 uker (uke 30) for sjekk. Jeg har stadig blødninger, så det ligner på at den ligger der nede enda..

Ser ikke mørkt på evt snitt jeg, synes akkurat nå det høres mye tryggere ut.. Vet jeg greier meg fint etterpå, gikk bare greit forrige gang også.. =)

Skrevet

Syns alle med morkake langt nede blør litt i ny og ne....ikke at jeg vil blø...men jm sa jo at dette kunne skje...og det var sikkert bare morkaka som løsnet...hmm....håper virkelig at det er flytta seg i uke 27, vil IKKE ha ks!!!

Har ik hatt blødninger jg.

Skrevet

jeg har også morkaka langt nede og skal tilbake i uke 32 (26+0 i dag)

- og jeg har et instendig ønske om å føde normalt.

min ligger ikke helt foran, men litt og jeg har hatt kun én blødning. er det noen av dere som vet "grensen" for når det likevel går an å fødenormalt? jeg vil så nødig ha KS.

Skrevet

Ikke jeg heller...dytter...for det vil jg og vite!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...