Jomfruen-73 Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Hei :-) Er nå i uke 22. Blødde en del mellom uke 5 frem til uke 16, men UL og andre prøver viste at alt så bra ut. Legene kunne tenke seg at blødningene kom av at morkaken lå lavt og litt over mormunnen. Etter uke 16 har alt virket bra, men i dag fikk jeg en sviende sterk smerte helt nede i magen, litt over skambenet. Klarte nesten ikke gå. Er blitt litt bedre, men det svir ennå. Har også følt at det nesten lekker litt fostervann. Det kommer i alle fall vann-liknende sekret fra underlivet. Har vært så ofte i kontakt med sykehuset pga blødninger at jeg vegrer meg for å ta kontakt igjen. Er det noen som har opplevd noe liknende?
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Vanskelig å si hva du skal gjøre.. Har du hatt endel blødninger, bør du nok ringe sykehuset. Disse symptomene kan også være tegn på bekkenløsning, har det slik selv, smerter i nedre del av magen, spesielt når jeg står. går og snur meg i senga, smertene ligner de man får når disse ligamentbåndene strekker seg. Jeg ville uansett kontaktet føden, i og med at du har opplevd mye tidligere, bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite!
Jomfruen-73 Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2007 Takk for svar :-) Ja, jeg burde vel kanskje ta kontakt. Tenkte på om det kunne være bekkenløsning. Det er vel mest sannsynlig det. Fikk en datter i juli 06, så det er jo to veldig tette svangerskap. Merket aldri noen slikt i forrige graviditet, men det er vel heller ingen som er like...
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Nei, to svangerskap er ikke like.. Jeg hadde ikke så mye plager forrige gang, men denne gangen begynte det i uke 10..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå