Gå til innhold

Dere med sånn bitenett!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte det i dag,men jeg må nok si det er litt oppskrytt da!!

Hva synes dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på en sånn feeder for å ha frukt og lignende i?

Jeg syns de er geniale jeg da. Da får lillemor til å spise selv og hun storkoser seg.

Men det tok litt tid før hun tok poenget da......

Skrevet

Jeg og lilletrille liker de også veldig godt. Kjempemorsom å se på når hun sitter og suger i seg fruktsafta, hehe. Kan sitte leeenge og bare tygge og suge, så perfekt om de kjeder seg litt.

Skrevet

Ja kanskje jeg skal drøye i noen dager før jeg sier at jeg ikke er fornøyd da :)

hehe

HI

Skrevet

Aldri hørt om det jeg.

Hva er det?

Hvor får man tak i det?

Skrevet

vi er også veldig fornøyd med nettet! lillegutt elsker å tygge og sutte i seg fruktsafta. en spennende opplevelse for lillemann! :)

Skrevet

Sånn nett med handtak på som du kan putte inn frukt/grønt osv. Veldig greit sier dem:) hehe. Joda det er sikkert kjempe fint det! vi har bare hatt det en halv dag.. Jeg kjøpte den på babble.. Barne butikk..

HI

Skrevet

Dette høres spennende ut. Hvor gamle må ungene være for å smake litt på slikt da?

Skrevet

Når du begynner å gi frukt osv så kan barnet få det.. Dette er et nett som du putter i hva du vil.. Det stå 5 mnd + utpå pakkningen iallfall..

Skrevet

Det er supert!!

Vesla sutter og gnagner og koser seg særlig med pære oppi. Men ha på smekke, det blir mye fruktsaft overalt, iallefall her... var gull verd på lang biltur i helga - smattet og lo og kosa seg verre!!!!

Gi den en sjanse - og barnet litt tid til å skjønne hvordan den "virker" he he

Skrevet

Takk for svar, da må jeg nok inn å handle meg et slikt nett. Håper det slår ann for minsten her og da, alt som kommer i skje til munnen glir iallefall rett ned.. Matmomsen..

Skrevet

når jeg var liten så fikk vi det i en strømpe.

de hadde ikke sånne fancy dyre da. men det funket det å.

Skrevet

Hvor mye koster bitenettet og ekstra nettposer?

Skrevet

Har hatt vår i en stund nå, det er sjeldent hun gidder å bruke den. er 8 mnd.

Skrevet

Tulla elsker deg. Tok 2 ganger før hun tok hintet. Men nå klarer jeg ikke ta den fra henne når hun får den =0), elsker den=0)

Skrevet

hvor finner jeg dette på nett? ikke løvebarna...

Skrevet

jeg kjøpte den på lovebarna.no for 169,- fikk da 2 holdere og 4- nett...det heter baby safe feeder:)

Skrevet

unnskyld...fikk skrevet et bokstav feil i nett adr. riktig er www.loevebarna.no

Skrevet

datteren min har ikke brydd seg noe særlig med den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...