Gjest Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Og her sitter "verdens stolteste mamma" med tårer i øynene, lille tjukkebolla har for første gang kommet seg noen vei når hun er på alle fire!!! Frem med champisen og opp med flagget! Haha...
ScaryMama Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Gratulere! Og du som snakket om 3 uker:) Var puten til hjelp? Tenkte å kjøpe i morgen.
Heira☆ Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Oviiiiiii grattis med den krabbende jenta. Må plutselig begynne å følge med på hvor hun er også nå )
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Kozy; jeg vet, jeg er dønn imponert, og dette var UTEN pute asså! *såååå stolt* Hehe... Heira; det har jeg måttet en stund), hun har vært rullebaby, plutselig ligger hun og peller på pappas forsterker eller mammas data:p Hehe... (selektiv er hun også skjønner du:p)
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 grattis ;o) nå er rolige dager talte,og du får virkelig trimma etter hvert,hehehehe min late lille bolle er ikke intresert i å røre seg han...ligger for det meste heeeelt i ro..så kom med tips til meg.hvordan få denne bolla til å lee på seg ;o)
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Anonym; det er egentlig en sånn pyntepute til barn, en rund "pølse" om du skjønner. Det står princess på den og er lyserosa pels på endene. Den er jo egentlig ikke til det bruk men fant ut at den var fin å legge under magen hennes slik at hun fikk opp rumpa, han har jo løftet den lenge men armene har ikke vært sterke nok til å henge med. Så med vekten av kroppen på puta så skjønte hun litt mer åssen det fungerte og nå krabber hun, 5 mnd gammel:)
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 Attpåklatt; les over, funket her i gården, men hun var jo ivrig på å komme seg både opp og rundt hun da:) Tror det hjelper på littegranne. Og er man bedagelig så er man det, Embla er propell, og DET er slitsomt det:p
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 28. februar 2007 #10 Skrevet 28. februar 2007 Gratulerer :-) Lukas har ikke fått opp rompa helt (fotene går som trommestikker), men er over alt på gulvet bare med å åle seg med hendene :-)
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #11 Skrevet 28. februar 2007 Mari; så moro da:) De er så søte når de åler:) Går jo stort sett i det her også, men når rumpa kommer da går det jammen fort! Hehe...
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #12 Skrevet 28. februar 2007 å mer å mer misunnelig blir jeg jo mer jeg leser....;o) en liten latsabb jeg har da.hmph....men han hopper,og det mye ;o) skal prøve den puta tillab.hs kom også med det rådet.men prøvde ikke,for han så ut til å ville bevege seg...så feil en mamma kan ta.. men av og til sjokkerer han å ligger på tvers under babygymmen å løfter den som en vekt...hehe men hurra for lille snuppa som endelig krabber !!!! flink er hun.
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #13 Skrevet 28. februar 2007 Kan ikke du slenge inn den anbefalingen på tråden hvor jeg får slakt av en anonym?! Hehe... Mener jeg er riv ruskende gal som gjør noe sånt med babyen min:p Hahaha... Dib er jammen god underholdning innimellom;) Hoppingen er kjempemorsom, men jeg blir så sliten i armene:p Sterk guttepjokk da om han trener vekter med babygymmen;) Moro... Kanskje kjøpe vektstang til han:p Hehe...
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #14 Skrevet 28. februar 2007 hehe....oppdrag utført....ups....;o) jepp,skal få treningapparat neste mnd.kjøper bare slike puter,og trer en gardinstang på...he he heeeeee......
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 28. februar 2007 #15 Skrevet 28. februar 2007 Ja det er morro :-) Skjer så mye nå :-) Aldri hørt om sån pute jeg hvor får man kjøpt den?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 28. februar 2007 #16 Skrevet 28. februar 2007 Ahah, så det i en anna tråd :-)
ScaryMama Skrevet 28. februar 2007 #17 Skrevet 28. februar 2007 Nå er det faktisk umulig å "lære" en baby å krabbe hvis h*n ikke er moden for det selv! Puter hjelper bare babyer som egentlig er moden for det men trenger bare den lille ahaopplevelsen av at det faktisk er mulig å bevege seg på den måten. Men dette bør vel HI skjønne på egenhånd...
ScaryMama Skrevet 28. februar 2007 #18 Skrevet 28. februar 2007 Skrev dette innlegge på feil tråd ha ha...
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #19 Skrevet 28. februar 2007 Hehe, da er det skrevet dobbelt;) Hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå