Gå til innhold

Sambo følger nok litt mer med enn man tror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt inntrykk er at menn ikke vil vite for mye om graviditetsplanlegging, detaljer om sykluser og den slags.

Men sambo overrasket meg litt etter endt sex sist, han sa "kanskje du bør ligge med beina opp eller no?" Skal si jeg ble litt overrasket, sa ingenting. Det har vi aldri snakket om, kanksje han også er aktiv på BIM.... Men det tviler jeg på.

Men uansett, han sovnet raskt, som de gjerne gjør, jeg la en pute under rumpa en stund og gledet meg over tanken på alle som hadde lagt på svøm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og er det ikke koselig at den bedre halvdel også tar del i planleggingen? Jeg begynte på første pergokur på mandag. Min kjære har nå finregnet på når det er mest gunstig å få svømmerne i aksjon. Jeg måtte, som du, humre litt i skjegget, når han kom med sin utregning.

Jeg har inntrykk av at mannfolka følger med, med de snakker antagelig ikke så mye om det som hva vi damer gjør.

Skrevet

Jeg blir helt imponert over hva han vet samboeren din jeg. Min spurte meg en gang da jeg var så på han for et nummer på dag 4 eller mens om jeg var inne i en fruktbar periode nå da. Han trodde at det var etter mens man ble gravid ikke midt i en syklus....

Det er vel bra koselig å ligge der med pute under rompa å se for seg kappløpet innover ja. Å måtte du lykkes!

Skrevet

Hehe, de er nå rare og fine disse gutta da *smiler*

Nillemannen har sagt at han helst ikke vil vite når det er el - mener han får litt prestasjonsnerver i forhold til levering av godsakene, og det selv om han ikke har passert 35 år..

Men han lar seg villig forføre og tenker nok sitt når det er noe mer sextørke utenom el"sesong"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...