Gå til innhold

UL i morgen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er den store dagen for UL:) Håper de da kan se hva slags kjønn vi venter:) Er det noen som vil tippe hva jeg venter??

Mitt svangerskap har så langt vært:

*Mye kvalme i 10 første uker. (aldri kastet opp)

*mye trøtt og sliten

*litt halsbrand i de siste ukene

*kinesisk fødselskart sier gutt

*magen har begynt å likne en guttemage (syns jeg da)

Blir spennende å se hva det blir:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tør ikke tippe..........men vil bare ønske deg masse lykke til i morgen:)

Jeg var på UL i går og det var en heeeeeeeeeeeeeeeeelt fantastisk opplevelse:)

Vi ville vite hvilket kjønn det ble,men den lille kneip sammen beina så godt at vi fikk ikke sett det..........typisk!!!!

Skrevet

Hva betyr det at det er gutte/jentemage?

lykke til::)

Skrevet

det er jo bare myter.. men en jente mage er helt rund over hele, mens en guttemage er litt spissere, på en måte. magen går litt "inn på sidene" og er litt spiss forran.. hvis du skjønner?? hehe

Skrevet

åja.. hmm lurer på om det stemmer da.. :) gleder meg til jeg får mage jeg... : )

Skrevet

hvis det stemmer får jeg jente uten tvil...........for magen er trill rund..:)

den kinesiske kalenderen sier også at jeg får en jente da......så blir spennende=)

Pokker at den lille ikke ville vise seg frem i går..........hehe:)

Skrevet

det pleier som regel å stemme:) men er noen som det ikke stemmer på også.. gleder meg veldig til å få høre hva det er ja:) Hvis h*n ikke gjemmer seg da:) hehe

Skrevet

hvis ikke barnet vil vise seg fram og du ikke får vite kjønn.. får du automatisk en ny UL ? eller må du på privat klinikk å betale for det da? så kjipt å gå å glede seg til ordinær ul for å få vite kjønn også får du ikke vite allikevell..

Skrevet

man får ikke ny ul pga at man ikke får se kjønn.. da må man nok til privat ja.. de eneste gangene jeg har hørt at man har fått ny ul er hvis man blir satt til bake et par uker.. da får man ny ul i den nye uke 19.. Eller hvis man har et risiko svangerskap da.. Da blir man fulgt opp titt og ofte.. Eller hvis de har mistanke til at det er noe galt med fosteret.. Er i allefall sånn jeg har forstått det..

Skrevet

Jeg skal på ny UL da jeg er i uke 28......av den grunn at morkaka mi låg litt langt ned sa hun!

Har hatt blødninger 80% av svangerskapet mitt,og det kommer vel mest sannsynlig av at morkaka ligger langt ned.

Så fikk ny time for og se om morkaka følger med oppover i magen etter som barnet vokser seg oppover fikk jeg beskjed om:)

Skrevet

Ok:) Godt å bli fulgt opp ja, kanskje de ser kjønnet på bebisen din da:)Hvor langt har du kommet i svagerskapet nå?? Er selv 18+0

Skrevet

Ja jeg er glad for all oppfølging jeg har fått.....for har neimen ikke vært morro og blø gjennom store deler av svangerskapet!!!!!!!!!!

En ting er i hvertfall sikkert..........jeg er et godt bevis på at det trenger ikke gå galt selv om en blør mye!!!!!!!

Jeg er 18+6 blir det vel.......begynner på uke 20 i morgen:)

(Har termin 28.juli)

Skrevet

Nei det skjønner jeg.. jeg blødde selv i en halv dag i uke 9.. Noe av det værste jeg har opplevd i hele mitt liv.. Kan tenke meg hvordan du har hatt det da ja!!!

Skrevet

Masse lykke til i morgen!!

Var selv på ul i går, og babyen vår lå slik til at jordmor ikke fikk tatt alle mål, så får ny time neste uke :o) Kanskje h*n vil røpe kjønn da ;o) Men: alt så bra ut og det er det aller viktigste!!!

Jeg tipper du venter en gutt!

Skrevet

Har rett og slett ikke turt og tenke positivt i det hele tatt......ville ikke glede meg for mye for trodde jeg kom til og bli skuffa når jeg kom på Ul.........derfor var det heeeeelt utrolig og se den lille "vandre" rundt der inne i går,og attpåtil få vite at ALT var bra med den!!!!!

Når skal du dit i mrogen da?

Skrevet

Har ikke time før halv 1... så det kommer nok til å bli noen lange timer ja.. hehe:) Kjenner igjen litt den følelsen før ul.. Jeg var på tidlig ul da i uke pga blødningen.. og var jo bombe sikker på at jeg hadde mista den lille.. Hadde mista en i september også... Så jeg blei kjempe gla når jeg fikk se en levende spire ja:) den følelsen var go ja:)

Skrevet

Gruet meg første ul jeg også, men alt var bra. Ønsker deg masse lykke til imorgen:-)

Skrevet

Det går nok bra skal du se:)

Håper og høre fra deg når du er ferdig da????

Skal tenke på deg kl halv 1 jeg:)

Lykke til:)

Skrevet

Skal gi full rapport om hvordan det går jeg vet du:) Akkurat nå har jeg sendt sambo. på jobb, og får selvfølgelig ikke sove igjen... huff.. Lenge til kl er halv 1 nå...

Skrevet

Da var UL vel overstått:) Det var så hærlig å se den lille:) Fingre og tær og alt:) Jordmora hadde litt vanskeligheter med å få tatt alle målene med en gang, fordi bebisen lå litt langt nede i bekkenet. Men hun fikk det til, til slutt og alt var fint:) Bebisen er mest sansynlig en jente:) Er litt usikker på hvordan jeg skal tolke det jormora sa, men men... Hun sa liksom at det her ser ut til å bli en jente, men det vet ,man aldri før de kommer ut.. Men men, fikk et bilde hvor det syntes ganske tydelig, med mindre snoppen ligger mellom beina.. hehe:) Moro var det uansett å se den lille ligge der inne å sprelle;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...