Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Noen som vet om noen gode fotografer i Stavangerområdet? Noen som har erfaring med Fame? Tips til stilig plass vi kan ta bildene?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Anbefaler ikke fame i Stavanger.... feks. Jeanette Larsen er veldig flink, har sett mange av hennes biler, og de er flotte. Tror hun er i hafrsford?
sjokoBolla Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Hjelpe meg...har reservert time hos de jeg nå - ikke bestilt. Hva gjør at du ikke anbefaler dem?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Noen av de er sikkert gode nok altså... men, jeg har fotoutdannelse selv (praktiserer ikke), og har flere venner i bransjen. Flere av dem har dårlige ting å si om Fame. Sånne ting som at fotografene er unge/uerfarne - de kan ikke skikkelig lyssetting - og at masse må rettes på i photoshop etter opptakene. Men for all del... (nå føler jeg meg slem) - jeg hadde ikke gått dit selv.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Hmmm...kanskje ikke bruke de da... Har du noen eksempler ava bilder hun du nevnte har tatt? Andre som kan anbefale en god fotograf i sør-rogaland? HI
Karius69 Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Jeg har vært hos Fame nå, og de har noen supre bilder! De har også fått et ny produkt som kun de har da. Bryllupsbok...ser ut som en innbundet bok da. Kjempestilig. Jeg skal etterbestille en slik en
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Vi skal ha Jeanette Larsen. Ellers har jeg hørt at Pål Retz i Sandnes er bra og Gry Torkelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå