Gå til innhold

Bryllupsbildene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen gode fotografer i Stavangerområdet? Noen som har erfaring med Fame? Tips til stilig plass vi kan ta bildene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler ikke fame i Stavanger....

feks. Jeanette Larsen er veldig flink, har sett mange av hennes biler, og de er flotte. Tror hun er i hafrsford?

Skrevet

Hjelpe meg...har reservert time hos de jeg nå - ikke bestilt. Hva gjør at du ikke anbefaler dem?

Skrevet

Noen av de er sikkert gode nok altså... men, jeg har fotoutdannelse selv (praktiserer ikke), og har flere venner i bransjen. Flere av dem har dårlige ting å si om Fame. Sånne ting som at fotografene er unge/uerfarne - de kan ikke skikkelig lyssetting - og at masse må rettes på i photoshop etter opptakene. Men for all del... (nå føler jeg meg slem) - jeg hadde ikke gått dit selv.

Skrevet

Hmmm...kanskje ikke bruke de da...

Har du noen eksempler ava bilder hun du nevnte har tatt?

Andre som kan anbefale en god fotograf i sør-rogaland?

HI

Skrevet

Jeg har vært hos Fame nå, og de har noen supre bilder! De har også fått et ny produkt som kun de har da. Bryllupsbok...ser ut som en innbundet bok da. Kjempestilig. Jeg skal etterbestille en slik en

Skrevet

Vi skal ha Jeanette Larsen. Ellers har jeg hørt at Pål Retz i Sandnes er bra og Gry Torkelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...