Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mister utrolig mye hår om dagen. Føler at genser, dusj osv er full av hårstrå hele tida. Mener å ha lest at det å miste hår er noe en vanligvis gjør først i barseltida, så jeg begynner å lure på om det er unormalt eller kan være tegn på at noe er galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme problemet her...det liksom bare faller av hele tiden. Ser det ikke på selve håret mitt da, men det er utrolig plagsomt spes etter jeg har dusja...da er det som en halvkilo hår som faller av :) Jeg tror dette er like normalt som alle de andre rare tingene som skjer med oss når vi er gravid :) X fingrene for at det stopper opp snart for oss begge..... kanskje det blir parykk til sommeren...hihi

Skrevet

Jeg mister også en del hår nå, men jeg har vært inne på tanken at det ikke nødvendigvis er graviditeten som gjør det, men årstiden.. Man mister jo mer hår i noen perioder enn i andre.. Så jeg tror ikke det er noe å engste seg over :)

Skrevet

Mister mye jeg også, men varierer i perioder på meg.

Skrevet

syns det virker som om det er omvendt hos meg jeg... Syns jeg har fått mere hår og tykkere hår... Snodig det der gitt:) Er ikke lei meg for det da:) Kanskje jeg da mister ennå mer hår i barseltiden.. hehe

Skrevet

Kan nok ha med hormoner å gjøre. Jeg har nesten ikke hårvekst på bena lenger, men har imidlertid fått dun på magen. Snodig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...