Gjest Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Fikk vite at jeg hadde blod i urinen i dag.. hva kan det komme av? urinen ble sjekket på sykehuset på mandag og da var den fin.. andre her som også har fått den beskjeden.. Er bekymra.. er uvell, blodtrykket har steget fra 133/90 til 130/98 på to dager, åpning på 2,5, maserier.. ååååå blir gal.. CRP på 25.. kan noen smarte hoder her roe meg ned litt.. legen sa at jeg måtte komme tilbake med urin samlet over natten.. Herregud.. di sier for lite!!
misyme Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Spör om det er en urinveis-innfeksjon !! Kan jo vaere det. Men da maa du jo ta antibiotika da .. hmm .. Drikk masse vann, det kan hjelpe samtidlig. Og kranebaer-juice (eller noe saant). Lykke til, dette skal nok gaa bra
@prilgutt.ventes Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Høres ut som urinveisinfeksjon ja, da får du sikkert pencilin i marra å så går det fort over. Jeg har også hatt det to ganger å da følte jeg meg å skikkelig dårlig. Blod i urinen har jeg hatt de siste seks uker, de passer på de å å lenge det ikke øker er det ikke farlig fikk jeg beskjed om. Kan bare være ne liten innvendig ufralig blødning som gjør at det slår ut. Lykke til!! Klem.
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 men ved uvi så hadde vel legen sagt i fra om det?? jaja vi får se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå