xxx76 Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Var på ul i dag og jordmor målte fosteret til å være knappe 17 uker. Dvs en uke mindre enn det som ble sagt da jeg var på ul i uke 12. Er det flere som har opplevd å få flere enn en ul termin?
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har vært på 2 innv. UL.......og fikk da hhv. termin den 1 og 6 august. Mensterminen min er den 30 juli..........! I går var jeg på ordinær UL og da ble terminen sat ttil den 28 juli:) Så blir lett mange datoer gjennom svangerskapet ja:)
mammarie Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 jeg har vært på en del ultralyder til nå, og har nesten hver gang fått oppgitt forskjellige termindatoer.. men ikke så mye da, ligger mellom den 17-23.. ordinær var 23, men personlig tror jeg terminen min er før:) Time will show
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Jepp, jeg ble flyttet tilbake 12 dager i dette svangerskapet, og 14 dager i forrige. Skikkelig kjipt, men denne gangen er jeg temmelig sikker på at min termin stemmer mer, så legen ville ta det med i betraktningen når det nærmer seg den tiden. Det blir jo farlig hvis man går altfor mye over tida!
*Mustang Sally* Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Ja! Mens termin min er 13 juli Tidlig UL termin er 12 juli Ordinær UL termin ble 3 eller 6 juli Så jeg skal tilbake 3 april på ny UL for å fastslå en mer korrekt. Foreløpig så har jeg 6 juli, men selv tror jeg 13=)
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Menstermin var 21 juni. Måtte inn på UL 2 ganger, og har nå fått 6 juli....det betyr at jeg i teorien kan gå til 20 juli! Det er altfor lenge. Men siden jeg er førstegangsfødende vil de ikke endre på det! Kjenner at jeg blir sliten bare ved tanken på å gå hele sommeren....Dessuten var det utrolig kjipt å måtte gå to uker om igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå