Karomamma Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 ...og det er ikke om meg selv denne gangen... Snuppa og jeg var på helsestasjonen på mandag. Vi har lagt inn noen ekstra kontroller siden hun ble født litt for tidlig. Helsesøstera skrøt hemningsløst av hvor flink hun er til å prate og kommunisere, 21 mnd. Oi oi oi, gjett om mor og far er stolte! (Og ikke kom med noen vrøvl om at det sier de til alle, for Karosnuppa er selvfølgelig noe aldeles helt for seg selv. He he...)
Trollmora Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Selvfølgelig er Karosnuppa noe helt for seg selv ) Kjempebra at hun er flink på kommunikasjon, skaper færre problemer i samhandling med andre når de smp kan uttrykke seg! Og det er hyggelig å høre på myrsniper, kjenner stort slektskap der, så det er bare å fortsette å skryte!
phantomet Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 *skryte-skryte-skryte* Det er veldig bra å skryte, Karomamma. Særlig av barna sine. Og det at Karosnuppa er flink til å kommuniserer vitner vel om god oppfølging fra foreldrene... Hun er garantert helt spesiell!!
Maud Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Du er flink til å skryte du! Alle foreldre skal skryte av barna sine, synes jeg. Det er en viktig del av foreldrejobben. I tillegg er du flink til å skryte av det selv og det er også viktig :-)
♥Snulder Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 "Det hjertet er fylt av, renner munnen over med"...... Derfor snakker vi så mye om ungene våre:) Det er ikke skryt du bedriver her vettu Karomamme... dette er jo bare formidling av fakta!!! Ungen din er flink! Sånn er det bare ;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Har kanskje med arv å gjøre? Det virker som om mamma`n også kan kommunisere. Ha ha ha ha ha.... Klart at Karosnuppa er langt forut for alderen, Knerten her skal lære å sykle bare snøen går.....Men så har han jo blitt et år, så det er på høy tid.. Men det er så deilig når noen sier noe fint om ens håpefulle. På et års kontrollen til Knerten sa helsesøster at han var så nett..... En annen måte å si at han er litt liten på, men mye hyggeligere.
Karomamma Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2007 Dere er jammenmeg greie, altså!! Så bra at Knerten snart skal lære å sykle, enig at det burde han fikse glætt. Jeg regner i grunnen med at når Karosnuppa blir 2 utpå vårparten, kan hun både skrive brev til mormor og spille fotball. Hø hø hø.. Nei, jeg må vel stikke finger'n i jordan og innse at mitt lille avkom heller ligger litt etter snittet enn foran. Akkurat sånn det er for de fleste premature. Men flink til å være seg selv, det er hun! Og det er mer enn godt nok for meg
ettbarnsmammaen Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 Så hyggelig å høre sånn! Da er nok Karosnuppe-mor og -far flinke til å snakke med og lese for Karosnuppa si, tenker jeg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå