Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Du skrev et innlegg her for et par kvelder siden, anonymt. Jeg svarte deg, også anonymt, og jeg tror vi delte mange av de samme tankene rundt dette med den sosiale angsten og det å tørre og våge seg ut igjen. Skulle så gjerne "pratet" litt mer med deg:-) Håper du leser og så kan vi kanskje finne et mer passende forum...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 hm.. vet egentlig ikke hva det var snakk om..men bare det du skriver i dette innlegget her treffer meg litt.. heh.. er helt uttafor i dag jeg
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Det var et godt, langt innlegg om sosial angst. Overskriften var "er det kun meg?" eller noe lignende... Hun fikk flere svar, flere som følte at dette var treffende for deres situasjon. Det ble skrevet mandag kveld tror jeg. Det er ikke så lett å komme i kontakt med mennesker som forstår på ordentlig hvordan følelsen av angst er, jeg finner ingen jeg kan snakke med... Det er ikke godt med utafor-dager, jeg prøver å tenke at det forhåpentligvis blir bedre i morgen, men det er ikke alltid lett... Hvilke følelser har du? Kanskje vi kunne skrevet litt på psykisk helse forumet istedet, blir litt mer privat enn her...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Hei! Det var jeg som skrev innlegget "kun meg". Vil gjerne skrive mer med deg også,bare si i fra hvilket forum da.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Det var fint at du var her.... Jeg legger inn et innlegg på psykisk helse jeg, hvis det føles ok for deg? (ikke alle som vil bruke slike ord om sin egen situasjon, derfor jeg spør) Vet ikke om jeg får gjort det i kveld, men i løpet av de nærmeste dagene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå