VinterSol+2 Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 en, - to, - tre! små dult og en vordende mor kan være lykkelig en hel dag. Hei på deg også lillejenta mi!
VinterSol+2 Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2007 inge flere som liker å knote ned dikt her da? Skriver masse tulledikt jeg.. som dette lille verset jeg skrev en gang jeg satt og kjedet meg midt i all malariamyggen på sri lanka.. (for å muntre oss opp) Myggen Petter MYggen Petter Har en fetter som ikke flyr men heller spretter først han detter så han letter -og slik lever petters fetter haha, så utrolig teit, og vi lo så mye... (ja, en blir litt smårar noen ganger, særlig etter 40 stikk omdagen..) hehe
julaugmamma Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Jeg knoter av og til ned noen ord i verseform, men det er en stund siden sist. Kan ikke sette meg ned for å skrive, det bare kommer tanker i "verseform"... Det er en god måte å sortere inntrykk og sette ord på opplevelser.(som foreksempel "tullediktet" ditt. Du husker opplevelsen av myggen :-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå