mamma til en prinsesse Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Lar snuppa på snart 6 måneder komme opp i senga vår å sove de to siste timene før vi står opp. Dårlig uvane å lære henne???? Har gjort dette i 4 måneder, som oftes hver dag. Hva er deres erfaringer med dette???
-Helena- Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 kan være med å dytte her, lar også småen komme oppi senga, om morningen, ikke hver dag men ganske ofte. Lurer også....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Tja. Kommer an på om du vil ha det sånn. Nå er hun så gammel at du kan forvente at hun snart sover til åtte. Faren her er at hun kan begynne å våkne tidligere og ønske kroppskontakt og kos. Noe jeg mener de skal få på dagen. Men på den annen side vet jeg at mange som har begynt på jobb igjen setter pris på dette morgenritualet. Da de får en stund med barnet før de drar på jobb.
moo Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Bare koselig det vel? Og veldig utbredt, tror jeg!
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Vi og gjør det, og har tenkt å fortsette med det, det er jo bare det koseligste som fins! Hun er forresten også 6 mnd ( imorgen faktisk). Jeg har iallefall tenkt å nyte denne tiden med henne;-)
Solita 79 Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Synes dette er bare kos jeg da. Men det er jo helt opp til deg. Og om du syns det er kos eller ikke. Sånn har vi det med den eldste på 4 enda vi. Og junior kommer også inn og sover de siste 2 timene i senga vår. Eldste hadde en periode ho prøvde seg på og komme inn tidligere, men da var det bareog sette foten ned og si at det var for tidlig enda ja. Mamma og pappa må sove litt alene først osv.. De er små en såå utrolig kort tid. tiden går så fort. Snart så vil de ikke ha nattaklem engang av de "gammle" fosilene, så jeg ville bare ha passet på og nyte kosen man kan få og gi dem mens de er små og enda vil.. Kos dere. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå