Gjest Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 eller pakker du ? ;o) uansett,håper du får en fiiiiin og varm ferie.
Babyonboard ;-) Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Ikke ennå nei ;-) Først skal jeg til danmark og så neste torsadag reiser vi... Men nå sitter jeg og gruer meg for å starte med pakking til danmarksturen (messe)... Sist jeg syta og klaga så skulle jeg pakke for å dra hit... Er kommet meg fra nord til sør i norge... Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaater å pakke, skjønner du ;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Hohoho...............ønske deg en pakkemann av nissen til jul;-)) Du får kose deg videre med pakkingen, nå skal jeg se film:-) Nattinatt:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Natta vennen ;-) Må vaske klær også kom jeg på nå............. hmmmm...... Saaaaambooooooooooooo? Hvor er du??????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Hjelper deg litt jeg:-) PAKKEMANNEN - KOMME FRAM NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 vil du se å PAKK deg avgårde nå da ;o) å enda en påminnelse om at jeg begynner å bli senil....trodde du skulle reise til varmere strøk nå jeg,hahahahahahaha....=)) å ikke bare flytte på deg litt her hjemme....der ser du.jeg skal ha nye briller snart....hihiii ) ikke vits å ønske deg god ferie,for jeg bommer jo heeeele tia nå...hehe men....pakk i vei nå da ;o)
Babyonboard ;-) Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Du kan ønske meg god ferie i neste uke ;-)))) Forstår godt at du ikke klarer følge med, det er det nemlig ingen av mine som gjør heller nemlig ;-)))
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 neste uke....? næh,da har jeg glemt hva jeg skulle huske da ;o) har vel sagt det så mange ganger nå at det rekker for et helt år,hehehe men uansett,jeg fikk med meg dingseboms,ferie,pakking ooooog varmere strøk..så at du flytta deg fra nord og nedover,betyr jo varmere strøk det også.eller??? husj hvor tullete jeg skulle bli da.... skal huske neste uke jeg.....;o)
Babyonboard ;-) Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 hihihihi... Det er bra det, for da har jeg glemt det ;-)))) Gajantejt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå