VinterSol+2 Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Hei. Skal begynne på ny eksamensperiode nå (blir ferdig med denn klokka 1600 i dag!!) og mye av tiden skal tilbringes i mørkerom. Har ikke hørt noe om at dette kan være giftige gasser som er skadelige for baby, men er jo kjemikalier en jobber med da, så noen som vet?
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 nei gui..det var et vanskelig spørsmål du...jeg hadde ringt legen å hørt..de vet jo hva man skal olde seg langt unna av kjemikalier når man er på tjukken
VinterSol+2 Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2007 skal spørre jordmor til uka.. men tenkte kanskje giftsentralen var bedre enn legen? er jo ikke sikkert legen vet hva slags kjemikalier det er snakk om.. i verste fall får jeg vel investere i en maske.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 ja de vet det jo garantert..så er det jo bare å søke på nettet da...vis du vet hvilkene kjemikalier som blir brukt
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Det vil jeg absolutt tro. Fix gir bl.a. fra seg sterke gasser, som ikke er helt sunne. Dette ville jeg ikke gjort, uten gassmaske!
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Langvarig jobbing i mørkerom er jo ikke sunt uansett. Jeg har jobbet ganske mye i mørkerom og på kurs fikk vi vite at fotografer hadde en viss økt tilfelle av parkinson, men har ikke noe viteskapelig dokumentasjon på det bortsett fra at de sa det på kurset. Ville nok hvertfall tatt på meg en maske og sørge for bra avtrekk.
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Hei, eneste jeg vet er at fremkaller kan være kreftfremkallende. Men trur jeg ville ringt gift sentralen for å få vite litt mer.
Enitsirk79 Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 Hva med å ringe en fotograf og spørre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå