--==Ceci==-- Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Min datter på 12 mnd nekter å gå opp i størrelser på smokken... Har prøvd siden hun var 6 mnd; med jevne mellomrom, sjelden, ofte, om kvelden, når vi er ute... you name it... Hun spytter den bare ut eller tygger på den. Vi bruker NUK smokker, ingenting annet gjelder. Er det skadelig for bittet/kjeven? Hun har åtte tenner. Det kan kanskje sies at hun har veldig liten munn. Noen gode råd? Skal jeg ta vekk alle de "små" smokkene, og bare tilby de større?
gullets mamma Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 hun kan godt fortsette å bruke de smokkene.Er ikke noe mer skadelig på tennene enn en større smokk
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Høres akkurat ut som snupppa mi, hun er snart 19 mnd og nekter å bruke noe annet enn NUK sine smokker 0-6mnd. Har lest at det ikke er noe mer skadelig enn å bruke større smokk så jeg har slått meg til ro med at det er den smokken hun vil ha. ;o)
cathrine&emma Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 min datter på 13 mnd bruker oxo bare baby nuk suttene 0-6 mnd, har brukt de siden ho lå på sykehuset. jeg har oxo prøvd andre sutter og merker men ho skal kunn ha de så nå gidder jeg ikke å prøve mere så nå kjøper jeg bare de til ho!!
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Hahahahaha, her og! Gutten min vil også bare ha Nuk 0-6 mnd...... Men aner ikke om det er skadelig eller ikke.
--==Ceci==-- Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2007 Hihi, så godt å høre at det er flere som er storforbrukere av nuk 0-6... Takk for svar! Satser på at det er greit jeg da, men skal høre hva helsesøster har å si på 1 års kontrollen...
winneboo Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Jenta mi på 16mnd bruker fortsatt MAM smokkene som er fra 0-6mnd, hun brekker seg av de større smokkene. Har tenkt å bare bruke den videre, er jo ikke noe poeng i å prøve å få de til å like en større smokk vel?
linken Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 Min på to bruker fortsatt den minste nuk-sutten, hun brekker seg av alt annet.... Hun vil til og med ikke ha de med ring på, de må være med rund overflate, kaster alt annet i veggen... hi hi morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå